Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem vinner serien?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 02 aug 07, 12:49

Ja... Det store spørsmålet. Holder Brann unna, blir de tatt igjen av Stabæk, er "Gamle-Tom" det som skal til for LSK, eller kanskje fjorårets bunnlag Viking stikker av med gullet? Hva med Rosenborg? Har de  møtt veggen  eller fått en slutt på de ujevne prestasjonene, eller er det kanskje FFK som drar i 450 mot toppen? Tviler, men....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 aug 07, 12:56

Unner faktisk brann ett seriemesterskap nå.....

Men tror ikke de klarer det, presset blir for stort i bergen, og de havner på en 3 plass. Stabæk vinner og lsk tar sølv.. desverre..

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 02 aug 07, 16:18
Og på en imponerende 4. plass:     

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 02 aug 07, 16:43

trur faktisk rbk kommer til å ta en pallplass i år også. usikker på gullet men.

stabæk har begynt høsten dårlig nå. trur de kommer til å tape for mye poeng fremover.

lillestrøm må vel snart være ferdig med det de holder på med. trur de blir bedre snart.

viking trur jeg har muligheter. et godt lag i år. brukte vel sinnsykt mye penger i vinter for å komme seg dit de er nå.

brann er kjent med å være nesten laget. men trur de tar det i år. men får de noen karantener å skader så er de vel ganske tynt besatt på enkelte områder så kan alt skje.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 02 aug 07, 22:50
Jeg har absolutt ikke lyst til å avskrive RBK. I fjor vant de vel 8 (!) kamper på rad på høsten, samtidig som Brann sanket færre og færre poeng. Gullet står mellom RBK, Brann og Viking tror jeg. Den sanne Nordlie-effekten har begynt å vise seg hos LSK, og Stabæk har jeg bare ikke tro på.

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 02 aug 07, 22:54
Har sagt det siden i vinter, Stabæk kommer til og henge med helt til siste slutt, samtidig som man aldri skal avskrive RBK. Ellers så tror jeg Brann kommer til og ligge blant topp fire sammens med FFK.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 07, 09:08

Tror Stabæk kommer til å slite etter som karantene og eventuelle skader setter inn. De har en svakere tropp enn Brann. Synes uansett begge lag er verdige seriemestere. Brann fordi de har en herlig fotballentusiasme i Bergen, og Stabæk for at de er et frisk, offensivt innslag i år med en god trener!

Har du lest forumets retningslinjer?

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 03 aug 07, 11:26

Jeg tror faktisk Stabæk kan komme sterkt tilbake å knus Brann... Så mitt tips er:

Stabæk
Brann
RBK
LSK

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 03 aug 07, 13:15
LSK vinner.....

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 03 aug 07, 19:26
Hvorfor har ingen trua på Viking?? Døm virker veldig sterke syns jeg.. Røsler har fått til noe med den gjengen der gitt.. Om døm ikke vinner så kommer døm nok i toppen trur jeg..

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 03 aug 07, 19:31
Gullet havner nok på vestlandet.. Enten Brann eller Viking..

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 aug 07, 20:08
Opprinnelig postet av Holters

Tror Stabæk kommer til å slite etter som karantene og eventuelle skader setter inn. De har en svakere tropp enn Brann. Synes uansett begge lag er verdige seriemestere. Brann fordi de har en herlig fotballentusiasme i Bergen, og Stabæk for at de er et frisk, offensivt innslag i år med en god trener!

Du er ikke en smule preget i og med at du bor i Bergen eller? Finnes det en rettferdig fotballgud så ser han til at SK Brann ikke vinner norsk Tippeliga så lenge jeg lever... Har dessverre noen kompiser som er Brannfans og jeg vet jeg må leve med endeløs gnåling i maaaaaaange år fremover dersom Brann vinner... Taper en kasse øl hvert år som følge av veddemål med en av disse, veddemålet er selvsagt; Hvem kommer høyest, FFK eller Brann...

Heldigvis ble det uavgjort i fjor i og med at FFK vant cupen...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 07, 20:13
Endret: 03 aug 07, 20:15
Er ikke preget i det hele tatt av å bo der, men har alltid syntes at Brann ligger FFK nært. Det har å gjøre med at Fredrikstad er lik Bergen på mange måter (eller omvendt). Begge byer er ekstremt entusiastiske og "alle" bryr seg om fotballen. I tillegg er det et krav om offensiv fotball.

Kanskje du heller er preget av å ha plagsomme venner og spillegalskap.

Har du lest forumets retningslinjer?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 03 aug 07, 20:41

Tipper på Brann eller Viking.

Stabæk har et meget godt lag, men det er en for tynn tropp de har. Hvis en av de offensivt sentrale spillerne, Pall Gunnarson, Nannskog, Alanzinho eller Tchoyi skulle bli skadet, er et ikke mange spillere de kan sette inn som er gode nok til å ta gullet hjem til Bærum. I tillegg blir de veldig enkle motstandere for gode taktiske trenere. Brann nøytaliserte Pall Gunnarson og Nannskog, og Stabæk tapte 3-0. Hvis man ligger tett nok oppi Alanzinho, og nekter Tchoyi rom på midten, er de en oerkommelig motstand. Men man skal aldri avskrive dem!

Rosenborg har ikke forsterket laget nødvendig til å vinne seriegull. Når de i tillegg har solgt Daniel Braaten, ser det stygt ut. Men Rosenborg er lure nok til å tenke langsiktig, ved bruk av Skjelbreid og Tettey bla., noe som vil vise seg om et par år.

Lillestrøm, ja..Vil vel ikke kalle det noen Nordlie-effekt. Det var akkurat sånn under Rösler i fjor, også. Lovende i starten, men elendige på høsten. De er gode defensivt, men sliter offensivt. Riise, Myklebust og Occean presterer ikke som de gjorde i starten på sesongen, og de blir tamme forover. I tillegg gjorde de etter min mening et horribelt salg av Wehrman. Mouelhi er god han, men Kasey er mye bedre!

Viking er undervurderte. De har et forholdsvis bra lag, hvertfall nå som Gaarde er tilbake. Presterer han, Søren Berg og Peter Ijeh er de et herlig lag å se på. Et veldig dårlig bunnivå, men jeg har troen på Viking! Et godt lag, en god trener, fin stadion, bra med publikum og en god ledelse.

Brann er også en gullkandidat. De sliter med å holde løpet ut, en har et godt lag. Ekstremt gode midtstoppere, en god midtbane og et bra spisspar. Klarer de å opprettholde den gode trenden, kan fort gullet havne i Bergen.

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 aug 07, 23:36

Opprinnelig postet av Holters
Er ikke preget i det hele tatt av å bo der, men har alltid syntes at Brann ligger FFK nært. Det har å gjøre med at Fredrikstad er lik Bergen på mange måter (eller omvendt). Begge byer er ekstremt entusiastiske og "alle" bryr seg om fotballen. I tillegg er det et krav om offensiv fotball.

Kanskje du heller er preget av å ha plagsomme venner og spillegalskap.

Trøster meg med at Brann som regel (alltid) bukker under for eget press hvert år, antar at det samme kommer til å skje også i år. Er noe med Bergen og Brann, når det virkelig gjelder, ja da går det som regel rett vest. Tror ikke spillerne har godt av å være på topp for lenge, de takler tilsynelatende ikke presset fra supportene og media. I rettferdighetens navn skal det selvsagt sies at BT antageligvis er Brann`s værste fiende all den tid de fabrikere og dikter opp historier ad mas

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 06 aug 07, 12:47
Endret: 06 aug 07, 12:48

Håper på Brann. Synes de fortjener det nå. Men klok av skade vil jeg gjette på Rosenborg enn så lenge.

Et annet spørsmål i sakens anledning; hvis Brann vinner serien, får Gashi seriegull da?

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til: 07 aug 07, 01:04
Ja, Gashi får seriegull.. mener å huske han har nok kamper til det...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 07 aug 07, 09:15
Da skal jeg i alle fall heie på Brann fra nå av (bortsett fra når de kommer til Fredrikstad, selvsagt). Det ville være litt gøy om det kom et seriegull til Fredrikstad igjen, selv på denne måten. En stund siden uansett.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 07 aug 07, 10:23

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det ville være litt gøy om det kom et seriegull til Fredrikstad igjen, selv på denne måten. En stund siden uansett.

Nja, er vel ikke lenger en 2004 egentlig, RBK vant serien og Dagfinn Enerly fikk vel seriegull med RBK mens han spilte på FFK... ?!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 07 aug 07, 11:38

Sant det. Glemte Enerly. Hmm. Hvordan kunne jeg...

Men da er det ikke flere, eller?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914