Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann-RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 aug 07, 19:49
Brann leder 2-0 og forsvaret til RBK er ikke mye å skryte av...

---------------------------

http://keiko99.net

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 11 aug 07, 20:02

Er ikke lett å "være noe" når brann er så gode heller da...

Men RBK kommer sikkert...

Heia FFK

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 aug 07, 20:53
brann vant 3-2. en meget spennende kamp.. Nå kan sier tv2 RbK vinke til gullet

http://keiko99.net

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 aug 07, 20:53
Opprinnelig postet av Lex
Er ikke lett å "være noe" når brann er så gode heller da...

Enig. Lei av å høre at hver gang RBK taper, så er det RBK som er dårlige. Brann er faktisk veldig gode i år.

Har du lest forumets retningslinjer?

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 07, 20:57

Rbk kom for fullt de siste min. men brann vant fullt fortjent... Som sagt var de meget gode...

Heia FFK

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 12 aug 07, 12:10

UN`99 fyrte av flere røykbomber under kampen, men desverre ble det ikke større effekt, da de gikk av inne i gangen...

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 12 aug 07, 14:10
Opprinnelig postet av Martin_

men desverre ble det ikke større effekt, da de gikk av inne i gangen...

Hva mener du med det?

Heia FFK

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 12 aug 07, 18:41
At det kunne sett bedre ut om de hadde fyrt dem av der de skulle. De syntes jo nesten ikke.

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til: 13 aug 07, 01:50

Kjernen var ingenting under kampen. Hørte de knapt. Meget svak kamp for deres del.

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til: 16 aug 07, 10:25

Ikke så rart at du ikke hørte oss, bergenserne lagde ett meget bra trykk under kampen, noe helt annet i fjor da det var tyst som i graven fra de. De er og blir en gjeng medgangssupportere. Og så hadde ikke TV2 satt opp noen mikrofoner foran oss heller da, bombe?

Bergen er den byen jeg minst liker å dra til, ufyselig folkeferd. Bergens såkalt fineste yppet til bråk før kampen, tullinger. Ble truet med juling 3 ganger i løpet av dagen, onkel oppførte seg som en gjeng med idioter, brannsupportere foran feltet vårt i pausen, ble ampert da gitt. Nei, møkkatur. Men Brann vant fortjent, vi sugde!

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til: 20 aug 07, 13:54
Endret: 20 aug 07, 13:55
Opprinnelig postet av svartoghvit

Ikke så rart at du ikke hørte oss, bergenserne lagde ett meget bra trykk under kampen, noe helt annet i fjor da det var tyst som i graven fra de. De er og blir en gjeng medgangssupportere. Og så hadde ikke TV2 satt opp noen mikrofoner foran oss heller da, bombe?

Bergen er den byen jeg minst liker å dra til, ufyselig folkeferd. Bergens såkalt fineste yppet til bråk før kampen, tullinger. Ble truet med juling 3 ganger i løpet av dagen, onkel oppførte seg som en gjeng med idioter, brannsupportere foran feltet vårt i pausen, ble ampert da gitt. Nei, møkkatur. Men Brann vant fortjent, vi sugde!

Jeg var på kampen, satt på den ene kortsiden nærmest Kjernen. Dere var ikke like mange som året før, men likevel synes jeg at volumet var atskillelig lavere enn forrige gang. Nei, ingen forventet at dere skulle "synge ut" hjemmefansen, men man kunne forventet litt mer støy.

Nå er dette et Fredrikstad-forum, så jeg skal ikke kommentere utsagnet ditt om at "Bergensere er et ufyselig folkeferd" - har ingen tro på at noen her inne finner den diskusjonen særlig interessant. På et generelt grunnlag så ønsker vel Bergenserne at turen til Bergen skal være den turen de fleste bortesupportere gruer seg til (tenker da på kampen, ikke på trusler o.l.).
At noen oppfører seg som idioter får stå for deres regning - alle lag sliter vel med folk som har andre prioriteringer.
Ellers vet vi vel alle at politiet ikke alltid "spiller på lag" med publikum i gitte situasjoner (tenker da på provokasjoner fra andre supportere osv).

Ellers alt i alt en meget spennende kamp som vil bli husket i lang tid for min del...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914