Premier League 2007/08
Opprinnelig postet av Solheim
scholes og vi leder 1-0 over pompey
Portsmouth - Manchester United 1-1
0-1 Scholes (15) 1-1 Mwaruwari (53)
Rødt kort til Ronaldo for slåssing
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Solheim
scholes og vi leder 1-0 over pompeyPortsmouth - Manchester United 1-1
0-1 Scholes (15) 1-1 Mwaruwari (53)
Rødt kort til Ronaldo for slåssing
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
det blir ikke gull på man.untd i år. jeg har allerede blitt pestemist
Det høres ut som optimisme i mine ører
Sa du det etter to serierunder og to uavgjorte i 1998 også?
Helt greit for meg at United (nei, ikke Leeds) ligger litt etter, skulle gjerne sett at Chelsea snublet en del også. Litt kjedelig når man allerede ved juletider vet hvilke tre lag som tar medalje...
Hvis vi vinner døm 3 neste så trur du sikkert vi vinner.. Det er ikke avgjort etter 2 runder Keiko
Opprinnelig postet av FFK1903
Litt kjedelig når man allerede ved juletider vet hvilke tre lag som tar medalje...
Kan lett se at det er sørgelig for en Roversfan ja...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av KeJ
Kan lett se at det er sørgelig for en Roversfan ja...
Har ikke så mye med at jeg er Rovers-fan egentlig, sånn for interessen generelt er det jo kjedelig. De tre lagene det handler om syns sikkert det er greit, det samme med fansen, men det er 17 andre lag og dere fans som sikkert liker litt spenning til siste slutt....
At Rovers ikke kommer til å bli blant medaljekandidatene tar jeg med stooor ro, en topp ti-plassering er i grunn bra nok til at jeg er stolt av laget. Laget har tross alt tilknytning til den minste byen i Premier League. Syns det i grunn er en utrolig bra prestasjon av et lag fra en by på størrelse med Stavanger å hevde seg der overhodet ;)
Opprinnelig postet av FFK1903
Har ikke så mye med at jeg er Rovers-fan egentlig, sånn for interessen generelt er det jo kjedelig. De tre lagene det handler om syns sikkert det er greit, det samme med fansen, men det er 17 andre lag og dere fans som sikkert liker litt spenning til siste slutt....
At Rovers ikke kommer til å bli blant medaljekandidatene tar jeg med stooor ro, en topp ti-plassering er i grunn bra nok til at jeg er stolt av laget. Laget har tross alt tilknytning til den minste byen i Premier League. Syns det i grunn er en utrolig bra prestasjon av et lag fra en by på størrelse med Stavanger å hevde seg der overhodet ;)
er enig med deg der. blir kjedelig med 3 lag som sloss om et ligamesterskap. er også fornøyd hvis rovers kommer på topp ti. men etter det som har skjedd de siste åra, så håper jeg på uefa cup. det er vel innen topp 6 hvis jeg ikke husker feil. var ikke langt unna ifjor.
må forresten si at mark hughes har gudestatus i mine øyne. bare se hva han har fått til med klubben.
Nå må du slappe av da store mann. De kommer helt sikkert. Men de kommer til å slite litt fremover nå uten Rooney og Ronaldo som er to av verdens beste spillere.
Men jeg kan ikke annet enn å småknise litt....
Da var sånn halvveis en ny runde gjennomført. Manchester United skuffet tildels igjen, tydelig at de savnet kreativiteten til Ronaldo i dag, samt Rooney. Tevez har utvilsomt noe på gang. Svennis har fått en drømmestart, igjen tvil om det!
Blackburn fikk hjelp av Lehmann til 1-1 mot Arsenal, men hadde vel sjanser nok til at de burde ha tatt med seg tre poeng. Min mening, sikkert noe subjektiv...
Bolton, som jeg skrev tidligere, tror jeg har mistet noe av piffen etter at treneren dro, og har tre strake tap som eneste lag!
Chelsea fikk med seg et poeng borte mot Liverpool. Straffen var IKKE billig! Den var gratis! Skuffende kamp på nytt av Josse og pojkorna, selv om de hangler inn poengene.
Ellers var det ikke all verden med ting som skjedde denne runden egentlig.
Litt off topic: Jeg har en HD-ready plasmaskjerm stående i leiligheten, og jeg kan motta HD-signaler hvis jeg bytter dekoder fra Lyse og plukker i HDMI-kabel mellom dekor og TVen. Så ser jeg at Canal + sender enkelte kamper som HD, følger dette det andre abonnementet, eller må jeg betale ekstra for å se kampene i HD-kvalitet? Bildet er ikke så halvgæærn nå heller, men det blir av og til litt kornete rundt spillerne, og dessuten så er logoen til Canal + og resultatettavlen totalt misplassert! Dette kan muligens bli rettet på med HD, da signalene som går ut til kundene nå visstnok har tilberegnet maks 37-tommersskjermer, og jeg har 42"...
On topic: Syns Blackburn var såpass gode at det ikke hadde være noe å si på om vi hadde fått med oss alle tre poenga. Synd at Ryan Nelson fikk to gule kort. Viktig mann for oss
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Greit nok at en glipp eller to kan forekomme hos keepere, men jeg har sett for mange hos Lehmann. Beklager, men Jens får ikke bedre reflekser med årene.
Død over andres synspunkter
--------------------------------------------
Glimt i hjertet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914