Premier League 2007/08
Så lang har vi fått et veldig sent mål (Sunderlands seiersmål over tre minutter på overtid) og et veldig tidlig mål som kanskje også blir nominert til årets tabbe, nemlig Fulhams mål i oppgjøret mot Arsenal. Ser ut som Arsenal sliter med det samme som FFK nå, gode frem til den siste tredjedelen, men mangler en storscorer som vet hva som skal gjøres for å få ballen i nota. De produserer sjanse på sjanse, men mål blir det ikke.
Ingen lag som har imponert voldsomt hittil, men regner med at Manchester United kommer til å vise offensiv fotball senere i dag.
Selv er jeg storfornøyd med at Blackburn tok tre poeng borte i går mot Boro, håper som vanlig på en topp ti-plassering, og kanskje enda høyere opp også.
Opprinnelig postet av FFK1903
Ingen lag som har imponert voldsomt hittil,
Hva mener du? Var ikke Newcastles 3-1 seier over Bolton på bortebane imponerende?
Go Martins!
---------------------------
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hva mener du? Var ikke Newcastles 3-1 seier over Bolton på bortebane imponerende?
Go Martins!
Næh, tror egentlig Bolton har vært det litt skumle laget de siste årene grunnet Big Sam, når han er borte så tror jeg Bolton faller sammen. Det betyr vel egentlig at Newcastle vil få seg et løft ettersom de kapret samme mann. Så 3-1 var ikke overraskende egentlig, men joda, litt imponerende var det jo!
Birmingham holder Chelsea til 2-2 da vi snart går inn i pause på brua.
Opprinnelig postet av Solheim
Arsenal vant da 2-1 etter megatabbe fra Jensemann.Chelsea leder 3-2
Birmingham holder Chelsea til 2-2 da vi snart går inn i pause på brua.
hvorfor går bildet på utsiden da ? trenger hjelp jeg
1.Liverpool
2.Manchester United
3.Chelsea
4.Arsenal
5.Tottenham
6.Newcastle
7.Aston Villa
8.Blackburn
9.Manchester City
10.Everton
11.Portsmouth
12.Middlesborough
13.West Ham
14.Wigan
15.Bolton
16.Sunderland
17.Fulham
18.Reading
19.Birmingham
20.Derby
UEFA KØPPEN 2007?!
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..
Manshit
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
-bare sånn at høyere makter registrer det og sender dere nedover
1-0. Alonso `27
2-0. Babel `45
3-0. Torres `57
4-0. Alonso `69
5-0. Voronin `78
6-0. Torres `79
Walk on walk on......, resten synger vi i kor...
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
sterk lpool seier uavhengig om derby var skrekkelig svake eller ei, 6-0 i verdens beste liga er ikke dagligkost. torres er et scoop av pool, mer tvilsom til babel som virker litt keitete og treig med ballen. fint mål dog. manu`s sesong har gitt 3solide kamper og 2p(0-2-1) og 2svake kamper og 6p(2-0-0).typisk fotball?
forøvrig fantastisk deilig med villa seier istad!!tjente cash på den as well, 4.6 i odds på villa
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Opprinnelig postet av bateman
sterk lpool seier uavhengig om derby var skrekkelig svake eller ei, 6-0 i verdens beste liga er ikke dagligkost. torres er et scoop av pool, mer tvilsom til babel som virker litt keitete og treig med ballen. fint mål dog. manu`s sesong har gitt 3solide kamper og 2p(0-2-1) og 2svake kamper og 6p(2-0-0).typisk fotball?
forøvrig fantastisk deilig med villa seier istad!!tjente cash på den as well, 4.6 i odds på villa
Greit at dette kansje er verdens beste liga, men det er fortsatt et stoooort skille mellom topp 2-4 og bunnlaga/nyopprykka.
Sier jo litt at bunnlagene ikke stiller med hele A-lags troppen når de spiller mot United, chealsea, arsenal og lpool osv...
FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..
Skal det skje så har du ca 8 måneder igjen å leve . Nyt dem
Opprinnelig postet av HotDream
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..Skal det skje så har du ca 8 måneder igjen å leve . Nyt dem
Personlig håper jeg det blir en lidelse værre en døden for stakkaren og se mitt kjære Liverpool vinne PL... For hver tre-poenger bør han få litt mer problemer med å puste...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
var vel en gang(!) dere kom på en fattig 2. plass,
mener å huske at den allergisesongen der var veldig tøff for min del
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914