Kanarifansen sørget over fiktiv supporter
http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/20/509473.html
---------------------------
Svaberget for alltid!
kalle navnet på nettby var Turbo7
www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php
Det er vanvittig mange innlegg (500), men det er verdt å lese. Hekt sykt opplegg.
Har du lest forumets retningslinjer?
He he..
Svaberget for alltid!
PÅL
Lurer på om andre nettsteder sliter med "falske" personer? he..he..
Sitter nok en sjuk jævel å godter seg nå tenker jeg..
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Holters
Dødstråden startet her:
www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php
Det er vanvittig mange innlegg (500), men det er verdt å lese. Hekt sykt opplegg.
Det genialt enkelt, ganske enkelt genialt gjort av vedkommende. Samme person har over tid klart å tilegne seg en identitet på flere forum. Så bra, hehe... Samme skjedde inne på et forum sambo`n frekventerte mye, og det ville overraske meg mye om ikke det var samme personen(e) som sto bak...
Men helt ærlig, til dere som har lest tråden på KFL: trodde dere virkelig på det som ble skrevet? Enhver person med et snev av virkelighetsfølelse og et hint av medisinsk forståelse ville jo se at det nok var dratt litt langt. På ER eller en annen tv-serie kunne kanskje noe av det forekommet, men i real-life, tvilsomt...
Jeg tørr si at de som har gått på limpinnen her har vært særdeles naive og jeg håper ingen av dem søker jobb på nærliggende sykehus...
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sannsynelig vis er det noen som har problemer på en eller annen måte som har gjort dette.
Eller meget god fantasi...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av Jens G Best
På tide å lete etter IP adresser fra Bodø her inne?
He he..
Jeg har alltid vært litt skeptisk til denne keiko99 jeg da
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Klarte ikke la vær å glise da jeg så de stod der som fjols med banner da og har satt igang det ene og det andre for en person som har lurt de trill lurt, makabert tja, men komisk er det nå allikevel.
En ting som gjenstår er hvem denne personen som tok imot gaven fra bønda er? Hvis hun dro selv for hente den er det komplett, da dævver jeg av latter.
A friend is someone who has the same enemies you have.
Opprinnelig postet av Scout
pass deg for hva du sier nåOpprinnelig postet av Jens G Best
He he..
Viser jo bare hvor lett det er å lure folk på nettet.
Utrolig dårlig gjort ovenfor Kanarifansen da. Hadde blitt passe irritert hvis noe sånt skjedde på dette forumet for eksempel.
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
TurboJenta er registrert på ffksupporter.net også ;)
Det er sikkert noen slike her inne også ... Bygger opp tillit, så slår de plutselig til ... Vi får se ...!
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av keiko99
ja da her er hu
om det er den samme da
Det vil jeg tro ja. Bosted i Oslo (som ho hevdet) og LSK-supporter som ho også hevdet ho var.
Generelt svar:
En ganske omfattende spøk dette her når den har pågått i tre år. Må være litt av et styr å samle alle trådene og unngå å si forskjellige ting her og der slik at man blir avslørt....
Nå er vel sykdom/ulykker/dødsfall noe man normalt ikke spøker med. Veldig lett i ettertid å si at Kanarifansen var utrolig naive som gikk på den. Men tror faktisk det samme ville skjedd her, om en eller annen bruker som hadde vært her i tre år og det brått kommer en tråd om at vedkommende er utsatt for en ulykke. Er vel neppe noen som buser ut "Det tror jeg faen meg ikke noe på" da. Man trør varsomt i slike tilfeller, og i hvert fall når det ender i et "dødsfall", da tenker man gjerne ikke med en gang at dette er noe snusk.
Ser på LSK-forumet at flere har hatt timesvis med samtaler både via telefon og msn med dette vesenet (eller om det er flere av dem). Ganske utrolig å kaste bort tre år av sitt liv for å kødde litt med noen kanarifugler egentlig. Sært!
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Jens G Best
He he..
Keiko99 er ekte nok han. Har brølt mang en gang inn i mitt høyre øre på kamp...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av danan2
TurboJenta er registrert på ffksupporter.net også ;)
Denne her har vært kjørt på VG nett også. Der også fikk den en enorm respons.
Her er min reaksjon:
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Denne her har vært kjørt på VG nett også. Der også fikk den en enorm respons.
Her er min reaksjon:
Ingen reaksjon overhodet.....
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914