Kamptråd: FFK - Tromsø
Opprinnelig postet av ffkmufc
Kouadio har vært frisk
Bra teknikk. Viste også overblikk ved den pasningen til Hoås. Moro.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av FFK1903
Seks kamper på rad uten tap, kun ett tap på de siste tolv kampene! Jeg ser oppover på tabellen! Stigen er trygt plassert, nå kan vi bare begynne å klarte!
Sånt liker jeg å høre
Blir faen meg frustrert over Ramberg..
FFk sitt spissproblem viste seg vel tydelig.
Verken Gardar eller Hoås holder mer en brukbart Adecco nivå.
Ellers stort sett bra kontroll og OK av FFK etter de første 30min, hvor TIL yppet seg.
Uansett fortjent seier, som lett kunne vært 2-3 mål større.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av FFK1903
Seks kamper på rad uten tap, kun ett tap på de siste tolv kampene! Jeg ser oppover på tabellen! Stigen er trygt plassert, nå kan vi bare begynne å klarte!
Godt skrevet!!
Men uansett så er det vel mye som skal til for at vi skal klare å klatre forbi lag som : LSK,Brann,Viking,RBK..
Stabæk er vel det laget som er mest realistisk å gå forbi.. Men aldri si aldri,ballen er rundt og FFK er i form!!
Opprinnelig postet av dracula
FFk sitt spissproblem viste seg vel tydelig.
Ellers stort sett bra kontroll og OK av FFK etter de første 30min, hvor TIL yppet seg.
Øj. Vær så snill. Ikke sammenlign Gardar med Hoås. Skjønner egentlig ikke hvorfor Hoås fortsatt blir brukt som innbytter. Gardar gjør en grei jobb, men Hoås er bare dårlig. Må være bedre å prøve Michael Trulsen enn Hoås.
Gardar jobber iherdig og gjør flere fine ting i dag. Blant annet da han hælsparka ballen til Tarik kunne satt ballen i mål. Dessuten var det han som takla til seg ballen og starta angrepet som endte i Gashi-scoring. Han gir alltid 100 %.
Hoås derimot er jeg helt enig med deg i.
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av oleberg
Må være bedre å prøve Michael Trulsen enn Hoås.
Trulsen må i så fall bli tilbudt en profesjonell kontrakt. Ingen spillere kan spille i TIppeligaen uten en profesjonell kontrakt, og det har ikke juniorspillere med mindre klubbene har vurdert at de er gode nok til å få MYE spilletid for A-laget, og derfor har blitt A-lagsspillere.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg skal gi Gardar kreditt for taklingen som førte til 1-0, men noe positivt må man forvente i løpet av 75minutter.
Gardar jobber og sliter, gjør så godt han kan. Greit nok det, men kvalitetl pr dato til mer enn middels Adecco, nei.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg skal gi Gardar kreditt for taklingen som førte til 1-0, men noe positivt må man forvente i løpet av 75minutter.
Gardar jobber og sliter, gjør så godt han kan. Greit nok det, men kvalitetl pr dato til mer enn middels Adecco, nei.
Du får slenge på pasningen til Ramberg på 2-0 også, synes jeg.
Gardar er ingen spiss i eliteserietoppklasse, det er jeg helt enig i, men å karakterisere ham som en middels Adecco-spiss synes jeg er å skyte laaangt over mål...
Bjørn Jervell Hansen
Gardar storspilte idag og var FFK sin beste spiller fremmover,Ramberg var helt tragisk dårlig og det var Tarik også,ja jeg så pasningen fra Ramberg til Tarik som ble mål.Tragisk av Grönhagen og la Ramberg spille fremfor KouadioFFk sitt spissproblem viste seg vel tydelig.
Synes gardar gjorde en bra jobb jeg! han gjorde mye bra, er en spiller som gjør andre gode!
men Ramberg! ja.. sier ikke mer!
Mann+Mann i senga= Enga
Når det er sagt synes jeg Patric Gerrbrand var FFKs og banens gigant idag.
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914