Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Tror jeg å...viktig kamp for oss å, med tanke på RL
Husk jobben vår, støtt laget !
For min del er det ikke RL som er mest forlokkende med en eventuell 4. plass, men at vi da trolig får muligheten til et nytt forsøk på UEFA-cupen. Dersom topp tre blir Brann, LSK, Stabæk med FFK på 4., og cupvinneren blir LSK eller Stabæk, da får vi plass i kvalifiseringen igjen neste år. Cupvinneren og nr. 2 og 3 i serien skal jo normalt ha plassene, men dersom cupvinneren er blant de tre beste i serien vil plassen gå til laget på 4. plass.
(Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet).
En halvseriøs treningskampturnering på dårlige baner mellom nordiske lag er ikke det helt store, slik jeg ser det. Da er det nesten mer schwung over første runde i UEFA-cupen. Og vi kan da ikke ha sånn uflaks to år på rad? Både trekke det vanskeligste av lagene vi kunne trekke og få en billig straffe mot oss på overtid i andre kamp?
Dagens kamp mot Brann lukter uavgjort. To lag som har få tap i år, og jeg tror faktisk ikke Brann er fryktelig misfornøyde om de får med seg ett poeng tilbake over fjellet. Dog vil vi savne Wehrman, han har vært en viktig grunn til at FFK ikke har tapt en kamp etter ferien.
---------------------------
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Er litt forvirra, jeg nå. www.fxt.no melder at Robbie Winters er skadet i en sak, men skriver et annet sted at han starter. Det samme skriver andre medier. Noen som vet noe? I tillegg var det vaaaanskelig å se ut i fra dagens papirutgave av FB hvem som starter på topp. Drister meg allikevel til å tro på Tarik på høyrekanten, og Tegström sammen med Gardar Johansson på topp.
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Opprinnelig postet av Tøfflus
Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet
I fjor var det omvendt. Da gikk ihvertfall media ut og sa at FFK var sikret UEFA-cupspill hvis vi hadde møtt RBK i finalen.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Tøfflus
Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet
I fjor var det omvendt. Da gikk ihvertfall media ut og sa at FFK var sikret UEFA-cupspill hvis vi hadde møtt RBK i finalen.
Det var vel derfor RBK fikk CL-kval. Var Seriemestere.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ja vel, da er det vel slik i år også, har ikke hørt om noen endring. Er vel min ikke alltid like eminente hukommelse som har spilt meg et puss. Vel, da går vi for 3. plassen i stedet. Brann og LSK gjør opp om gullet og Viking og Stabæk sprekker.
Benkslitern: At RBK var klare for CL-kvalifisering eller UEFA-cup har ikke noe å si, poenget var at om RBK vant cupfinalen så ville den siste UEFA-cupplassen gå til et annet lag. Og jeg mente å huske dette var laget på 4. plass i serien og ikke cupfinaletaperen. Poenget ville vært eksakt det samme om det hadde vært Brann (2. plass) vi kunne møte i finalen og ikke RBK.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
EDIT: Og joda... vi går for tredjeplassen. Da er det ihvertfall ikke noe tvil
The colour of her eyes
Joda, men poenget var at cuptaperen hadde gått før seriefireren.
hhhmmm.....ikke sikker på det
Opprinnelig postet av benksliter`n
hhhmmm.....ikke sikker på det
Jeg mener ihvertfall at det var slik i fjor (uten at jeg skal skryte på meg voldsomt god hukommelse). Er uansett kjempefornøyd med sesongen om vi kommer på 5 eller 6 eller hvor vi kommer.
Men at det blir seier i dag, det må vi jo tro på
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Patrioten
Taper Lillestrøm mot Tromsø og vi vinner, ligger vi brått bare fire poeng fra en sølvplass.
Lillestrøm ligger under 0-1 mot Tromsø. Mouelhi er utvist/rødt kort
Spennende at Koaudio spiller fra Start.
Hele laget?
Opprinnelig postet av ffkmufc
Spennende at Koaudio spiller fra Start.
Hele laget?
Eneste forandringen.
blir han kant da og tarik spiss?
Eneste forandringen.
Og med det mener du Wehrman ut, Kouadio inn?
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Sjöberg
Tarik - Bjørkøy - Gashi - Kouadio
Tegström - Johannson
Endret etter Patriotens innlegg, ingen Kvisvik med andre ord...
Opprinnelig postet av ffkmufc
blir han kant da og tarik spiss?
Slik er oppstillingen slik jeg fikk den.
Rami
Pål
Patrick
Raio
Johan
Tarik
John
Ardian
Kouadio
Johansson
Tegstrøm
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914