Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)
---------------------------
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
For ikke å snakke om gullkornet fra Davy Wathne sist. Etter at man hadde gått gjennom rundens lag avslutter Wathne med en tørr kommentar: "...og rundens dommer er selvfølgelig Martin Andresen."
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
stemmer at det er helt utsolgt?
Noen som har en ekstra bilett til plankehaugen?
Jeg synger høyt ;) hehe ! !
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
hvordan får jeg tak i ??
Opprinnelig postet av superjon
hvordan vet du?
hvordan får jeg tak i ??
Spør han fyren i burberry-cap. Tror han har billetter til resten av kampene i år også....kanskje tilogmed neste år.
Bjørkøy som Statsminister!
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Opprinnelig postet av dalen
Uansett så kommer det til å bli mye trøkk i denne kampen. Bataljonen setter opp 4 gratis busser til denne kampen. Hvis noen lurer på hvor de får pengene fra så stammer de fra Bengt Sæternes og Chess. En slags "takk for meg"-gave på (iflg BA) rundt 100-150 000 (http://www.bataljonen.no/?page=26&news=28)
Mens PH kaster sine medlemmer!
WE WILL SURVIVE
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Ikke begynn med det med det snakke om de som er utestengt, det er det egne tråder på. Syntes det er synd, men både FFK og PH går vidre.
Jeg har tror på at et kommer til å bli enbra stemning på sadion til søndagen jeg Håper bare at laget gjør en av dems beste kamper de noen gang har spilt
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Håper de stiller med dette laget:
Rami
PAC Raio Patrik Johan
Multe Jonna Ardian Ray
Tarik Andreas/Gardar
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Opprinnelig postet av Plankebærær
Ikke begynn med det med det snakke om de som er utestengt, det er det egne tråder på. Syntes det er synd, men både FFK og PH går vidre.
Jeg har tror på at et kommer til å bli enbra stemning på sadion til søndagen jeg Håper bare at laget gjør en av dems beste kamper de noen gang har spilt
Tror jeg å...viktig kamp for oss å, med tanke på RL
Husk jobben vår, støtt laget !
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av paco
De stiller nok med Tarik på ving,Bjørkøy sentralt og Tegan/Fofana på topp
det vil være min drømme 11er nå som kasey er ute!!da tror jeg på 3nye poeng og nå håper jeg at SAMTLIGE som møter opp på stadion til søndag synger av full hals!!vi straffer vel ikke guttæne for intern trøbbel???DET vil i såfåll betegnes av undertegnede som patetiske og elendig av de gjeldende supportere...
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Tror jeg også vil være den beste løsningen. Det lille jeg har sett Gardar og Tegstrøm sammen tyder på at dem har for likt løpsmønster......
Du kan ha rett der, men for min del så håper jeg på Kouadio i steden for Fofana......
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914