Norges mest inkompetente stadionvakter...
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Og en ting til, jeg syns faktisk det skulle vært vedtatt ved lov at du skal kle deg i lagets farger på fotball kamp, men det er nå min mening og en annen sak...
Åj. Jeg er vanligvis enig i alt du skriver på forumet, men denne var fresk. Er du virkelig seriøs?
nja, ikke helt seriøst kanskje... hehe, men drømmen er å se Fredrikstad Stadion helt rød og hvit. hehe, viste jeg kom til å få reaksjoner på den der.. men klarte ikke la være.
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 sep 07, 21:18
Endret: 06 sep 07, 21:19
Opprinnelig postet av Brukernavn
Jeg selv syns blussing er flott (før kampen), men en tribune behøver ikke se ut som gasa-stripa etter fredagsbønnen, for at jeg skal kose meg på kamp. Jeg vil gjerne se kampen.
helt enig!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Dumme gjenger vokser opp overalt, at de er en gjeng mindre begavede individer behøver vel ikke noen nærmere forklaring,...halo..LSK !!!
Jeg vil gjerne ha en nærmere forklaring, da jeg ser påstanden din som grunnløs.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
skjønner ikke hva som er farlig med å stå på stolene?? - som martin_ sa så kan de vell bare sende regninga til LSK ?? jeg for min del (og jeg tror at flere andre mener det samme), mener at det ikke hadde vært falig om det hadde blitt godkjent med bluss og røkbomber på norske fotball arenaer, men det er som å tro på Julenissen at det skal skje ..
Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!
.
....Jeg for min del håper du kødder nå...........
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av Martin_
Dumme gjenger vokser opp overalt, at de er en gjeng mindre begavede individer behøver vel ikke noen nærmere forklaring,...halo..LSK !!!
Jeg vil gjerne ha en nærmere forklaring, da jeg ser påstanden din som grunnløs.
At de er en mindre begavet gjeng forklarer jeg at de må være i og med at de heier på norges største dritt-klubb, og samtidig klarer de å hisse seg opp såppas at de står i fare for å bli tatt hånd om av lovens lange arm.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Opprinnelig postet av Marcus
det som er , det er jo at sikkerhetssjefen er en maktkåt jævel som gjør alt for å stoppe tribunekultur og god stemning --
skjønner ikke hva som er farlig med å stå på stolene?? - som martin_ sa så kan de vell bare sende regninga til LSK ?? jeg for min del (og jeg tror at flere andre mener det samme), mener at det ikke hadde vært falig om det hadde blitt godkjent med bluss og røkbomber på norske fotball arenaer, men det er som å tro på Julenissen at det skal skje ..
Det finnes uten tvil bevis på at enkelte vakter rundt omkring lar de signalgule jakkene deres gå til hjernen på dem, men det forsvarer fortsatt ikke ønsket, og ikke behovet for å stå på stolene.
Det er ikke farlig å stå på stolene, men det er jo så unødvendig som det går an å bli! Klart de "bare" kan sende regninga til LSK, men hva hvis man må sende regning til alle besøkende klubber hver uke. Da må klubbene, evt supporterklubbene betale for dette i tide og utide fordi noen individer bare "må" stå på setene, og ikke på betongen som alle andre klarer helt fint. Et annet aspekt er jo at hvis man tillater bortesupportere å stå på setene hver uke, øker sjansen for at flere stoler kan bli ødelagt. Jo flere som blir ødelag, jo større er sjansen for ødeleggelset. I verste fall kan mange stoler, og kanskje hele rader bryte sammen dersom folk også hopper på stolene. Stadionansvarlige vil da kanskje være nødt til å stenge av tribuneseksjoner for å reparere dette, og sette opp nye stoler. Det kan bety masse unødvendig jobb fordi noen bare "må" stå på stolene.
Så det er ikke "bare" å sende regninga.
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914