Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?
Tviler vel egentlig på at jonna går til RBK, men verre ting har skjedd.
---------------------------
-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-
Men det skal sies at reportasjen var av godt gammelt TV2-slag, det vil si kryssklipping på høyt nivå.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."
-Winston Churchill
Hva med Bjørkøy -------> RBK
og Øyvind Storflor ------> FFK
Vi får en god høyrekant mot en god høyrekant?
Røde og hvite er de beste =)
Røde og hvite er de beste =)
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
FFK har allerede hodet i RBK, det mener jeg de siste kampene har vist.
Det var et scoop av FFK og tegne 3 år kontrakt, det presser om salgssummen, slik at FFK får trolig mer for han enn han egentlig er verd. Jonna er en OK spiller, men det virker som flere enn meg faktisk mener at både Wehrman og Gashi er bedre.
FFK bør satse på en midtbanemann som kan yte Wehrman og Gashi kamp om plassen og kanskje også være noe for framtiden. Demodov kan være mannen, bytter gjerne Jonna med han ( pluss at FFK trolig sitter igjen med en 2-3 mill fortjeneste).
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han
*The Worlds Most Promising Cowboy*
Opprinnelig postet av Jotjar
Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han
Skal ikke se bort i fra at det havner en liten slump i Hønefoss hvis Bjørkøy forsvinner.. Men kanskje vi også får en ny midtbanespiller fra Hønefoss.. Demidov
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Marching on together!
#18™
Opprinnelig postet av JonAG
Etter kampen i dag så viser han at det er greit å sende ham til barteland. Kan faktisk ta på meg oppgaven å kjøre ham nordover.
Faktisk enig der....
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Nå har jeg hele tiden forsvart Jonna, men etter sist helgs kamp mot Godset og dagens kamp mot Odd, har jeg bare en ting å si. Selg, selg, selg!!!!
Mannen er ikke noe å samle på. Bare cash inn, å få inn en ung og sugen midtbanespiller (Demidov, eller noen av Start gutta)
Takk for sesongen 2005, og 2006 Bjørkøy. I år vil jeg ikke takke for noen ting, ettersom du har vært langt under pari
Bjørkøy har lenge vært en av mine favoritt spillere, men nå er jeg kanskje enig... Selg.
Få noen kroner for han +Øyvind Storflor
Så kan Høili legge til noen kroner, slik at vi får Kristofer Hæstad som backup på midtbanen
Målsettingen i 2007 må være 4.plass, etter tidlig exit av Nybergsund og Hammarby.
Blø for drakten!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914