Moldova - Norge
---------------------------
Svaberget for alltid!
Last ned sopcast her:
http://www.myp2p.eu/Programs/Sopcast.htm
Trykk på "PLAY" under Moldova-Norge her:
http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm
Funker ok for meg, ikke så god kvalitet men greit hvis du ikke kjører i fullskjerm.
Ser det på viasat 4, rotekamp, få ut Iversen sier jeg, inn med Helstad, håper det for 2. omgang.
Moldova er veldig ballsikre og full av innsats, Norge har mye ball. høyt tempo uten mål og mening
100 hektoliter mussa på stampen
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Syntes det rett og slett er patetisk at de skal sende en landskamp på en kanal som knapt folk har hørt om... Greit om de hadde sendt den på tv3!!
Var egentlig bare flaks at jeg fant ut at jeg hadde den kanalen for et par dager siden. Hadde lagt seg inn automatisk helt sist, som nummer 51 av kanalene. Har NRK som nummer 1 og skulle bare trykke en opp på fjernkontrollen for å komme til TV2 som er nummer 2, så trykte jeg en ned i steden for og havnet på siste kanal. Der dukket først NRK3 (sikkert en kanal jeg kommer til å bruke veeeldig mye) og så Viasat 4...
Syntes det rett og slett er patetisk at de skal sende en landskamp på en kanal som knapt folk har hørt om... Greit om de hadde sendt den på tv3!!
Den ble lansert i dag med landskampen da, utrolig hva det skal sutres om :)
Opprinnelig postet av bjorn
Den ble lansert i dag med landskampen da, utrolig hva det skal sutres om :)
Med tanke på at de kan vise Sverige-Danmark på en kanal alle har,så syntes jeg dette er tåpelig... Og med tanke på at det også var en viktig landskamp for Norge sin del,så hadde nok seertallet blitt høyere om det hadde vært på tv3 :)
veldig godt med seier på en halvdårlig dag rent spillmessig. uansett Norge er på 2plass og jeg tror vi kommer oss til EM nå, hadde vært fantastisk gøy! Takker Malta og Ungarn for strålende innsats as well
Hellas hjemme tror jeg blir 3poeng, de regjerende mesterne er langt ifra nivået de lå på et par år tilbake. satser på braathen fra start i den kampen, ivers veldig rusten, bedre å sette inn ved behov....ser også vaagan moen inn for en giddalaus gamst. samt hagen inn på stopperplass(sonet ferdig).
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Opprinnelig postet av Willy Renè
Ser det på viasat 4, rotekamp, få ut Iversen sier jeg, inn med Helstad, håper det for 2. omgang.
Moldova er veldig ballsikre og full av innsats, Norge har mye ball. høyt tempo uten mål og mening
Hm.. Er du like bombastisk ang Iversen nå da ?
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Selvfølgelig ikke Freddy, jeg er glad han scora jeg !
Håper på EM-sluttspill, men seier over Brann neste søndag vil varme mer.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av keiko99
vi har så flaks som vi kan ha, men igjen sier jeg det jeg har sagt. Norge fikk en lett gruppe og nesten gratis billet til EM
Ok... Nå fikk vi EM-mesterne og Tyrkia som regelmessig har kvalifisert seg til mesterskap i gruppa. Bosnia er heller ikke til å kimse av. Ikke noen vanskelig gruppe men å si at det er gratis billett til EM er jo bare til å le av.
for lett gruppe. hadde smagt bedre med spania,tyskalnd osv. nei dette var en enkelt gruppe.
enig i at Norge har en relativt "grei" gruppe. Hellas og Tyrkia er på hell, bosnia og ungarn har hatt genrasjonsskifte, mens malta og moldova er svake nasjoner. men hvorfor ønske seg de største landene i en kvalik, det er det samme som å si at man ikke vil ha landet sitt til EM. tankegangen din minner meg litt om et 5div lag i Norge som håper på en storfisk på hjemmebane i 1runde av cupen....På landslagsnivå ønsker man selvfølgelig lettest mulig motstand i kvalik.
Opprinnelig postet av bateman
for lett gruppe. hadde smagt bedre med spania,tyskalnd osv. nei dette var en enkelt gruppe.
enig i at Norge har en relativt "grei" gruppe. Hellas og Tyrkia er på hell, bosnia og ungarn har hatt genrasjonsskifte, mens malta og moldova er svake nasjoner. men hvorfor ønske seg de største landene i en kvalik, det er det samme som å si at man ikke vil ha landet sitt til EM. tankegangen din minner meg litt om et 5div lag i Norge som håper på en storfisk på hjemmebane i 1runde av cupen....På landslagsnivå ønsker man selvfølgelig lettest mulig motstand i kvalik.
Fullstendig enig.. De store nasjonene kan vi møte i et evt mesterskap!
ja da blir vi pissa på
Også? Det vil være en bra prestasjon å bare komme til et sluttspill. Vi vil nok ikke ha sjanse til å vinne em, men at vi blir pissa på nekter jeg å tru.
Jeg vil heller at Norge skal komme til em og tape 10-0 i hver kamp, enn at de ikke kommer seg dit i det hele tatt..
Utrolig hvor fort folk blir bortskjemte..
ja da blir vi pissa på
keiko vi har tidligere diskutert ditt engasjement eller mangel på det når det kommer til Norge. Hvorfor denne holdningen til landslaget vårt som er vår ytterste representant i fotballverdenen? Tidligere har man klagd på forferdelig spillestil, nå spiller Norge rett underholdende, og scorer mye mål sett i internasjonal sammenheng. Men anyway stemmer for at du ikke bidrar med noe som helst i disse trådene omfattende landslaget da jeg ikke ser hva sure kommentar som den ovenfor bringer til diskusjonen.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ifølge tv2 skal Johan Golden og Henrik Elvestad ha en alternativ kommentator seanse på tv2 sumo. Kan bli gøy og få med seg :)
Hehe!dette kan bli interressant! Hørte på sendinga fra golden goal i går at de skulle gi en "annerledes" vinkling med enorm subjektivitet satser på at vi får et sammendrag på neste ukes golden goal! på kampdagen foretrekker jeg nok et av de dyktigste kommentator parene (alsaker/semb).
Opprinnelig postet av Willy Renè
rotekamp, få ut Iversen sier jeg,
I etterpåklokskapens lys:
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
[ I etterpåklokskapens lys: [/quote]
Jeg har svart i et annet innlegg at jeg var glad for scoringen til Iversen jeg
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914