Lag i TL du ikke klarer å hate
Veldig artig tråd på VGD. Ser at det er mange som ikke klarer å hate FFK i Norge
Hvis jeg må velge et lag i TL,så må det bli Stabæk for meg.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
AAFK og Sandefjord...
Grunnen er entusiasmen i Ålesund samt Thodesen i Sandefjord....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
må si rosenborg jeg da, har gjort mye for norsk fotball. så har vi tatt mye poeng mot de i serien.
Opprinnelig postet av GurrBass
AAFK og Sandefjord...
Som jeg skulle sagt det selv. Veldig bra hvis Ålesund redder plassen,(eneste uff er kunstgresset, men stadion og entusiasmen er Fredrikstad light.)
Thodesen må vel være sammen med Grønhagen tippeligaens mest sympatiske og ydmyke trenere.
100 hektoliter mussa på stampen
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
sing loud, sing proud
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .
Opprinnelig postet av Willy Renè
Opprinnelig postet av GurrBass
AAFK og Sandefjord...
Som jeg skulle sagt det selv. Veldig bra hvis Ålesund redder plassen,(eneste uff er kunstgresset, men stadion og entusiasmen er Fredrikstad light.)
Thodesen må vel være sammen med Grønhagen tippeligaens mest sympatiske og ydmyke trenere.
100% enig..... Ganske umulig å hate dem. Har ikke noe imot Tromsø heller jeg da....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
noe kødd.
Det går vel ikke ann å hate Sandefjord... Nå føler jeg ikke noe stort hat mot så veldig mange andre en Hamkam, men de er jo ikke i TL pr. nå.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Gashi!
Jeg klarer heller ikke å hate Aalesund. De har flott entusiasme og et meget trofast publikum. Flott for norsk fotball. Et lite minus med kunstgress da.
Jeg klarer heller ikke å hate Sandefjord. De har en meget sympatisk trener. Det samme med publikummet, selvom de ikke er så mange. Jeg liker også Thodesens offensive fotballstil, når det fungerer da.
Jeg hater egentlig ikke så mange av lagene i TL, da de to verste forsvant til Adecco i fjor, men de tre nevnte lagene skiller seg ut for mitt vedkommende.
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Er vel stort sett Start og Lillestrøm jeg ikke unner all verden, men hate? Næsj...
Stabæk: Grunnen er vel deres utrolig artige spillestil, kjapp angrepsfotball. Alanzhino og Nanskog er tippeligaens beste når de er i form. Men må jo ikke glemme Vegar Paal Gunnarson og Somen Choi.
Vålrenga: Kan ikke si annet de har Norges beste supportere... Untatt oss da
FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!
Ære være Plankebyen
Gashi!
Har ikke stort i mot Vålerenga eller Stabæk, som en del andre her.
Er det noen lag i Norge jeg hater sterkt, så er det Molde og Ham-Kam. Desverre ser det ut til at de rykker opp til neste sesong da..:(
Lillestrøm er et lag jeg likte. Men etter Tom Nordlie og Jan Åge Fjørtofts inntredener er de blitt usmakelige!
Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914