Norge-Hellas
Norske Vikinger mot greske Guder! Dette blir særs spennende!! Seier til Norge her og vi er på vei mot et EM sluttspill. Tror på 3poeng, men lite mål blir det. Kanskje 1-0 etter en slapp scoring av "iPod" braathen
Eneste posisjon i laget det er usikker rundt er nok spissplassen ved siden av carew. Eller høyrekant, spørs formasjon. Står mellom ivers, helstad og braathen slik jeg ser det. Tipper denne 11er:
opdal
storbæk hagen hangeland J.riise
B.riise grindheim andresen gamst
braathen carew
---------------------------
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Tror Norge klarer dette. Det er litt typisk at vi hever oss mot bedre motstand. Nå er det mye som står på spill, vi har plenty med selvtillitt på hjemmebane, og står ikke i fare for å undervurdere motstanden.
Tror på tomålsseier til Norge.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av keiko99
0-1 til hellas eller 0-0
smil?
Opprinnelig postet av Solheim
0-1 til hellas eller 0-0
smil?
Nasjonalfølelsen hans er desverre ikke til stede!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av Solheim
0-1 til hellas eller 0-0
smil?
Nasjonalfølelsen hans er desverre ikke til stede!!
Tror nok han mente at han blir glad for uavgjort, det gjør jeg å...men håpet er seier.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Til trådstarter (bateman):
Er ganske enig i laget ditt, men hvorfor 4-4-2?? Vi spiller vel 4-3-3? Tipper på følgende lag:
Opdal - Storbæk, Hagen, Hangeland, J.Riise - B.Riise, Andresen, Grindheim - Iversen, Carew, Gamst Pedersen.
Opprinnelig postet av Knuty
Noen som vet når sendinga begynner?
Sikkert 1 time før kampen starter. For meg så holder det å se kampen fra kl.19.
Opprinnelig postet av Knuty
Noen som vet når sendinga begynner?
begynner kl18 på tv2. enjoy!Blir pub og three lions på meg
Opprinnelig postet av Plankekæll
Til trådstarter (bateman):
Er ganske enig i laget ditt, men hvorfor 4-4-2?? Vi spiller vel 4-3-3? Tipper på følgende lag:Opdal - Storbæk, Hagen, Hangeland, J.Riise - B.Riise, Andresen, Grindheim - Iversen, Carew, Gamst Pedersen.
jepp, er nok det. uansett det vi har operert med i de siste landskampene. men åge har vært fryktelig hemmelighetsfull før denne kampen...men tror egentlig ikke på noen overraskelser.
Tipper Norge drar i land denne.
uff.....dette var tungt....flott spill av Norge, skuffende at hangeland driter seg så fullstendig ut på 2 dødballer som blir skjebnesvangre...fantastisk skudd av riise....må si hele Norge storspilte(især riise,GAMST faktisk! og carew)
mener hareide gjør et par taktiske feilvurderinger ikveld. hvorfor starter solli og hvorfor kommer riseth inn 10min før slutt på stillingen 2-2??vi trengte ikke en kriger men en rask og teknisk spiss ala braathen....uansett det er opp til Norge nå. vinner vi de 3siste er vi i EM. bosnia tapte hjemme mot Moldova ikveld, Norge bør ha mulighet til 3poeng der...så kommer tyrkia hjemme, her er det også mulighet for norsk jubel. malta borte skal være 3poeng. Dette blir spennende folkens!!
til slutt får jeg gratulere de norske jentene som snudde mot Canada og vant 2-1 i VM premieren!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914