Ble det operasjon på Martinsen?
Jeg husker at det var et intervju med Vidar Martinsen for noen uker siden, hvor han sa det snart skulle bli avgjort om det ble operasjon på han.
Er det noen som vet hva det ble til, og hvis det ble operasjon; var den vellykket?
---------------------------
Bjørkøy som Statsminister!
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jo, jo, "tilbake i trening" kan jo også bety "bevegelighetstrening" på trimsykkel...
Opprinnelig postet av Asgeir
Var det ikke bruskdefekt i kneet han hadde, da? Tar jo mye lenger tid enn som så å få bygd opp ny brusk... Tar fort et år eller to, det, hvis det virkelig var problemer...
Jo, jo, "tilbake i trening" kan jo også bety "bevegelighetstrening" på trimsykkel...
Vil det si en lignende skade som den som til slutt tvang Ole Gunnar Solskjær til å legge opp? I så fall bør vi ikke regne med at Vidar Martinsen noen gang vil spille en hel sesong igjen. Håper det er mindre alvorlig enn det.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Brusk kommer ikke tilbake.
Joda, brusk kan bygges opp igjen, men det tar svært lang tid, og fordrer:
- Null belastning på brusken som skal bygges opp
- Størst mulig blodgjennomstrømnig i området som skal bygges opp.
Dette betyr vanligvis, for brusk i kneet, at kneet skal brules mest mulig, men uten belastning. Så da blir det tøy og bøy og sykkeltrening i månedesvis... Hvis ikke årevis...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
#18™
– Jeg går inn i en spennende treningsperiode. Det er litt nervepirrende, innrømmer han.
– Frykter du at du må gjøre et nytt inngrep i kneet?
– Jeg frykter det ikke, men er innforstått med at det kan skje, sier han.
Martinsen merker ikke noe til skaden under treningenes gang.
– Det er først etterpå at smertene kan komme. Men foreløpig er de ikke verre enn at jeg kan takle det, sier han.
Dette lover ikke godt, da han har vondt etter treningene.
Vidar Martinsen er kampklar igjen.
"– Positivt er det at Vidar (Martinsen) er tilbake i forsvaret og vil få kamptid mot Sparta." står det på f-b.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914