Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen nærmer seg slutten. Hvem tror dere rykker ned, og hvem tror dere vinner serien?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 18 sep 07, 11:46
Som tittelen antyder ønsker jeg å vite hva alle dere andre tror om nedrykk og seriegull,

Før sesongen tippet jeg at Rosenborg ville ta gullet nok en gang, og at Brann ville snuble som i fjor og ta sølvet. Jeg tror nå at Brann kommer til å vinne serien, dessverre. De andre topplagene er for ustabile til å kunne konkurrere med de nå.

På nedrykk skal jeg tippe noe så originalt som de to lagene som ligger på nedrykksplassene nå. Både Odd og Sandefjord er meget ustabile, og med en gang noen av de sentrale spillerne er ute, går det stort sett dårlig for de.

Kvaliken står mellom Start og Godset, sånn jeg ser det. Godset hadde en ålreit vår, men høsten har ikke vært fullt så fin som Drammen hadde håpet på. Start har startet på sin "ny-trener-boost" og kommer til å ta de nødvendige poengene som følge av dette ut sesongen.

Jeg må jo også legge til at jeg tror FFK kommer til å ende på en 5. plass. Rosenborg vil havne poenget bak. Ellers uendret i toppen tror jeg.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 18 sep 07, 11:52

Håper stabæk faktisk vinner serien!

Skal jeg tippe nedrykk tror jeg dessverre Sandefjord ryker, håper start tar den andre nedryksplassen.

Men odd tar vel kvalikken tipper jeg.

FFK på 6 plass som nå.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 18 sep 07, 11:58
1. Lillestrøm (Har fortsatt ikke gitt opp håpet om at Brann får den tradisjonelle høstknekken, og nå har de allerede begynt å brygge gull-hansa over der).
2.
3.
4.
5.
6. FFK, vi skal spille mot alle de fire nederste, og vil nødvendigvis gå på minst en smell, sannsynligvis to, mot poengkåte bunnlag med adeccoutsikter i bakhodet.
7.
8.
9.
10.
11.Start, som desverre får boosten de trenger med det nye trenerskiftet.
12.Odd, masse bunnstridsrutine i det laget der, kaprer kvalikken med et nødskrik i siste runde.
13. Godset, de kjepphøye og uspiselige drammenserne rykker ned med et smell.
14. Sandefjord. Beklager, men dere er fucked.

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 18 sep 07, 12:07
Jeg tror Stabæk tar gullet, med litt flaks. Brann kaprer sølvet og LSK får nøye seg med bronse. FFK havner på fjerde plass. Sandefjord og Godset rykker ned, og START havner nok på kvalik

Hiv styret!!!!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 18 sep 07, 12:19
Endret: 18 sep 07, 12:21
Det Odd viste mot Stabæk på lørdag er muligens det svakeste jeg har sett av et Tippeliga-lag så langt i år. Om de ikke gjør noe drastisk tror jeg de ryker rett i skammekroken. Nå må de klare seg uten kaptein Fevang i en kamp eller to også.

Sandefjord kan godt holde seg for min del, men jeg har en mistanke om at de allerede er fortapt.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 18 sep 07, 12:24

Opprinnelig postet av Per Egil
Det Odd viste mot Stabæk på lørdag er muligens det svakeste jeg har sett av et Tippeliga-lag så langt i år. Om de ikke gjør noe drastisk tror jeg de ryker rett i skammekroken. Nå må de klare seg uten kaptein Fevang i en kamp eller to også.

Sandefjord kan godt holde seg for min del, men jeg har en mistanke om at de allerede er fortapt.

Helt enig.. Det Odd viste på hjemmebane luktet det adecco av.. Og måten Fevang fremstår på,med grisespill så er det så absolutt fortjent at de rykker ned!!

Har ikke noe til overs for spillere som nesten går inn for å skade andre spillere!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 18 sep 07, 12:49

50 øre på denne sluttabellen:

1. Brann - for sterke i år. Har lært av fjorårstabben og kommer ikke til å drite seg ut på samme måten igjen

2. Lillestrøm - mangler den nødvendige kjøligheten og moralen for gull, men er for sterke for noe dårligere enn sølv

3. Viking - mangler litt seiersmoral men har et veldig bra lag som holder koken godt i innspurten

4. Fredrikstad - avslutter sesongen med stor besluttsomhet og innbitt seiersvilje. Ender nær medalje

5. Rosenborg - vil være litt ujevne i serien med alt fokus på CL. Har uansett et sterkt lag og er vanskelige å stoppe

6.  Stabæk - har vist klare svakhetstegn trass i en sterk førsteellever. Går litt i oppløsning mot slutten

7. Aalesund - har fått inn vesentlige forsterkninger som sikrer mange poeng i høstjakten

8. Tromsø - holder koken

9. Vålerenga - viser glimt av storhet men kommmer ikke høyere i år.

10. Lyn - sliter på slutten med en ung og urutinert stall, men aldri truet av nedrykk

11. Start - sikrer plassen

12. Strømsgodset - sikrer eventuelt plassen med et nødskrik i kvalik

13. Odd - takk for nå

14. Sandefjord - takk for nå og på gjensyn

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 18 sep 07, 14:05
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

50 øre på denne sluttabellen:

1. Brann - for sterke i år. Har lært av fjorårstabben og kommer ikke til å drite seg ut på samme måten igjen

2. Lillestrøm - mangler den nødvendige kjøligheten og moralen for gull, men er for sterke for noe dårligere enn sølv

3. Viking - mangler litt seiersmoral men har et veldig bra lag som holder koken godt i innspurten

4. Fredrikstad - avslutter sesongen med stor besluttsomhet og innbitt seiersvilje. Ender nær medalje

5. Rosenborg - vil være litt ujevne i serien med alt fokus på CL. Har uansett et sterkt lag og er vanskelige å stoppe

6.  Stabæk - har vist klare svakhetstegn trass i en sterk førsteellever. Går litt i oppløsning mot slutten

7. Aalesund - har fått inn vesentlige forsterkninger som sikrer mange poeng i høstjakten

8. Tromsø - holder koken

9. Vålerenga - viser glimt av storhet men kommmer ikke høyere i år.

10. Lyn - sliter på slutten med en ung og urutinert stall, men aldri truet av nedrykk

11. Start - sikrer plassen

12. Strømsgodset - sikrer eventuelt plassen med et nødskrik i kvalik

13. Odd - takk for nå

14. Sandefjord - takk for nå og på gjensyn

Tror jeg støtter meg på denne! godt resonnement

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 19 sep 07, 14:27

Brann og Bergenserne fortjener nesten gull bare for sterk tro i år etter år.

Godset på kvalik.

Ha det til: Odd og Sandefjord.  

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 19 sep 07, 14:53

1. Lillestrøm

---------------------------------

2. Brann

3. Stabæk

4. Viking

---------------------------------

5. Fredrikstad

6. Rosenborg

7. Vålerenga

8. Tromsø

9. Lyn

10. Aalesund

11. Godset

--------------------------------

12. Start

-------------------------------

13. Sandefjord

14. Odd

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 sep 07, 15:02

1 Brann

2 Stabæk

3 Lillestrøm

4 Viking

5 Rosenborg

6 Fredrikstad

7 Vålerengen

8 Tromsø

9 Lyn

10 Ålsesund

11 Start

12 Odd

13 Godset

14 Sandefjord

heia heia...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 sep 07, 17:55
Odd og Sandefjord rykker ned, Brann tar "endelig" gullet. Strømsgodset tar kvalikkplassen og skal vel klare Bodø/Glimt der. Start får vel boostet av ny trener og berger plassen, ergelig egentlig, skulle gjerne sett dem rykket ned så dem hadde fått seg en real lærepenge.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914