Husk meg
Brukernavn
Passord

Chelsea-Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 sep 07, 21:12
ja hvem ville si at rbk skulle ledet etter 24 min. mål skårer er Koppinen.

---------------------------

http://keiko99.net

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 18 sep 07, 21:13
Dette var artig. Håper RBK vinner, jeg kjenner flere som er tilhengere av Chelsea

Gashi!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 18 sep 07, 21:34

Minner bare om Real Madrid - Rosenborg for noen år siden.. Da ledet vel også Rosenborg 1-0 til pause!? Og det endte vel med 4 eller 5-1 tap!?

Men artig er det

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 18 sep 07, 21:55
Liker ikke måten C spiller på. Håper på Rbk seier, hadde vært bra for norsk fotball.

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 18 sep 07, 21:59
Endret: 18 sep 07, 21:59
Angrepsfotball i verdensklasse, her har vi mye å lære(og å være redde for), FFK
Tenker på RBK.

Gashi!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 18 sep 07, 21:59
og der ble det 1-1 sjevsjenko

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 18 sep 07, 22:37
Fy faen 1.1 mot Chelsea! stært av rbk!

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 18 sep 07, 22:38
Endret: 18 sep 07, 22:38
1 poeng, utrolig bra gjort av RBK. Bra for Norsk fotball, morro

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 18 sep 07, 22:43
det er virkelig sant at skadefryd er den beste fryd. Sendte hånlig sms til en kjenning som er chelseasupporter akkurat nå. Deilig!

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 18 sep 07, 22:49
Sett i forhold til våre to kamper i UEFA-cupen så er jo dette på et helt annet nivå. Bare å gratulere RBK med et strålende resultat...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 sep 07, 23:08
kjempe bra av rbk.

http://keiko99.net

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 18 sep 07, 23:10

Så denne kampen , ja bra av rbk.. men de var heldige også... men skal sies at de var UTROLIG effektive

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 sep 07, 23:14
Endret: 18 sep 07, 23:27

Og hva sa godeste Solér etter kampen? Han nærmest fnøs av Høgmo som antydet at dette ikke var noen umulig oppgave. Han mente at dette luktet stortap lang vei, og at det ikke kunne falle han inn at RBK skulle kommer fra dette med æren i behold.

Han har jo en virkelighetsoppfatning utenfor min fatteevne, lirer av seg synsing med den største selvfølgelighet, men kommer egentlig bare med svada. Rakke ned på RBK klarer han, men å skryte av noen middelmodige spillere på Start, det klarer han bedre! Rett og slett en klovn med stort markeringsbehov, som tror at jo større og kontroversielle meninger han har, desto større status og respekt får han.

Jeg har vel sagt både en og to ganger at jeg skal svømme fra Jæren og hjem for enkelte ting som har dukket opp på forumet, blant annet at Allbäck skulle til klubben, fikk rett begge gangen jeg, men denne karen var ikke like heldig :o)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 sep 07, 01:40
Bra med 1 poeng til hver. Håper for all del begge disse laga ryker ut så fort som mulig.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 19 sep 07, 08:25
I den hjemlige ligaen får RBK seile sin egen sjø for min del, men når de først er i CL er de norsk fotballs flaggskip i Europa. Gjør RBK det bra i CL så er det bra for norsk fotball. Indirekte er det gunstig også for FFK. Så dette var veldig gøy. Solid forsvarsspill, mens kombinasjonen Sapara/Koppinen var god nok til å skaffe scoring borte mot Chelsea. Sterkt av RBK, svakt av Chelsea som nok kommer hevnlystne til Lerkendal i neste omgang. Kan bli noe til kamp det!

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 sep 07, 13:03

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
I den hjemlige ligaen får RBK seile sin egen sjø for min del, men når de først er i CL er de norsk fotballs flaggskip i Europa. Gjør RBK det bra i CL så er det bra for norsk fotball. Indirekte er det gunstig også for FFK. Så dette var veldig gøy. Solid forsvarsspill, mens kombinasjonen Sapara/Koppinen var god nok til å skaffe scoring borte mot Chelsea. Sterkt av RBK, svakt av Chelsea som nok kommer hevnlystne til Lerkendal i neste omgang. Kan bli noe til kamp det!

Helt enig. Om jeg ikke sitter og gauler og skriker når de spiller CL, håper jeg de gjør det best mulig.

heia heia...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 19 sep 07, 13:12
Endret: 19 sep 07, 13:12
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article809679.ab

God artikel av svensk jorunalist..

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 19 sep 07, 14:09
Skal jo også bli gøy å høre hvordan det står til med knærne til Glenn Hysen etter 12 mil med krabbing. Eller å krabbe en æresrunde på Lerkendal. RBK hadde den nødvendige flaksen med seg i går.

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 sep 07, 18:01
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article809679.ab

Det der er ikke ofte vi ser i svenske aviser om norske lag, all respekt for den der! Da er det litt lettere å svelge når de skriver dritt når vi gjør det dårlig også. Det er i grunn det som har vært det vanlige fra Söta Bror. Har vi suksess holder de regelrett kjeft der borte, driter vi på draget er det førstesidestoff!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 20 sep 07, 00:02

Den artikkelen var ment for å oppildne svenske lag. De bruker det gamle trikset om at "vi skal f.. ikke være noe dårligere" enn nordmenna. Kun derfor. Hadde det ikke vært for at de forsøker å få noe positivt for seg selv ut av det så hadde de garantert kommet med noe anti-sälklubbare-kommentarer av noe slag..... Men morsom lesning da, det var en fin artikkel.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914