Gir opp Pereira (bombe)
Faktum er derimot at vi har et aldri så lite venstrebackproblem, og det florerer ikke av spillere i den posisjonen, og langt færre er 1) gode nok, samt 2) tilgjengelige.
I dag har vi Vebjørn Hagen som neppe holder godt nok nivå. Vi har Stian Johnsen. Han er spennende, men er ikke akkurat defensiv av natur samt manglende fysikk. Deretter har vi Jørgen Pettersen. Men han er definitivt mye bedre som stopper, og jeg vil helst ikke se en høyrebeint spiller på venstreback. Olof Watson fikk jo ikke fornyet tillit. Hagen, Johnsen og Pettersen virker hvertfall noe tynt. Hvem skal vi hente inn her? Noen solide venstrebacker som er bosmanspillere? Jeg har hørt at Joachim Hallenberg er blitt nevnt. Han spilte jo venstreback for oss under Sandberg, og gjorde sine saker bra, men han har vel slitt i Sverige i år.
Erik Faraasen fra Tistedalen har trenet en stund med FFK, men er vel neppe god nok for å spille på dette nivået ennå, men han har etter sigende gjort sine saker bra. Han spiller vel venstre midtbane/kant.
Lars Blixt står på lista til Eggen, men Blixt er jo egentlig høyreback, og de som ser ham jevnlig sier jo at han knapt holder middels Tippeliganivå som høyreback. Er det da mannen vi skal satse på som venstreback? Han sier jo selv at han ikke trives like godt der. Jeg vil ha en spiller som ER venstrebeint og trives i posisjonen. Det gjelder overalt på banen, og de er viktig for å lykkes.
Har dere noen navn?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av patriot44
Lars Blixt hadde vært fint syns jeg... Han kan jo spille overalt bak der, men i hovedsak venstre...
Les hva jeg skrev ovenfor. Han er hovedsaklig HØYREback, og trives ikke så godt på venstre. Derfor ønsker jeg heller ikke at vi skal bruke han der. Vil ha spillere som trives i posisjonene sine!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Situasjonen til Roger Nilsen vet jeg lite om. Fyren har jo rutine på ligne med Tore P. Dog usikker på hvordan han har prestert i år, og det sies også at han vurderer om han skal legge opp eller gå på ny sesong.
Ragnvald Soma forsvinner før seriestart. Det er nok helt sikkert all den tid Bryne ikke har råd til å beholde ham. Har vel kontrakt såvidt jeg vet og vil derfor koste noen kroner. Soma vil vel til utlandet, men Viking har forsøkt seg lenge på ham. Det siste er vel at Viking og Bryne fortsatt ikke er kommet til enighet. Skal vi snike inn og revansjere Linbdbæk-saken foran øya på Viking? :)
Ole Hjelmhaug har allerede forlatt Bryne til fordel for Sogndal.
Ære være plankebyen!
Men dette blir neppe en aktuell problemstilling; vi får nok helt sikkert en ny venstreback innen den tid...
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Uenige er jeg med mange, En Annen Panke :)
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914