FM 2008 - Demoen er ute!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ajajajaj, om 11 dager er jeg ferdig med eksamen for i år! da skal jeg installere spillet direkte og starte en save med Lisleby, hurra!
hoho, gogo Lisleby!
Jeg var stjerna på benken til 3. laget av guttelaget der i mine glansdager.
Opprinnelig postet av keiko99
Nå har jeg funnet meg en veldig bra formaskjon.. lurer bare på om hva en skal kalle den ?
----keeper-----
-FH--FS--FS-FV
DM
MS-MS
SPISS- SPISS-SPISS
er dette en:4-1-2-3 ?
Den er gull nå.. husker ikke hvilket årtall jeg er i, men jeg endelig funnet en som gjør til at laget har blitt kjempe bra
Hva med 4-3-3, som det i realiteten er ?
---------------------------
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Den nye oppdateringa har kommet ut nå, og det problemet med Fofana og Kaudio er i orden. Og det blir slutt på at det er 3-4 annuleringer hver bidige kamp(Men dette har jeg ikke fått testa ennå).
Nå laster jeg ned en grafikk patch, som skal ordne logoene på klubbene osv.
Noen som vet hvorfor dette ikke er integrert i fm spillet fra før?Logo på ffk eller andre premier legue lag. Ser første div i england har det på spillet, er det snakk om noe rettigheter?
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Trodde ikke den var slik satt opp
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av keiko99
Det kan ikke være det da.. jeg bruker jo 3 spisser... dem 2 som spiller på midtbanen er hsm og vsm bare at dem står sentralt + at jeg har en DM spiller rett bak dem
Det han mener er at 4-1-2-3 er en variasjon av 4-3-3 akkurat som 4-1-2-1-2 (4-4-2 med diamant på midten) er en variasjon av 4-4-2.
Det er samme hva du kaller formasjonen din. Både 4-3-3 og 4-1-2-3 er en grei betegnelse, selv om to av spissene da som regel er vinger og ikke rene spisser. Ala dette:
FB --- DC ---- DC --- FB
-------------DM ------------
------- MC ----- MC -------
WG ------------------- WG
----------- TGM ------------
Litt sært å spille med tre rene spisse for øvrig - selv i FM!
Har du lest forumets retningslinjer?
Inn:
Kasper Hämäläinen, Turun Palloseura - 1,9 mill
Eduardo, Bahia - 2,75 mill
Jukka Lehtovaara, Turun Palloseura - 80 000 kr
Dennis Høegh, AGF - 1,1 mill
Mika Ääritalo, Turun Palloseura - 5 mill
Bogdan Stancu, Unirea Urziceni - 2,5 mill
Even Hovland, Sogndal - 2 mill
Branimir Kostadinov, Hearts - 5 mill
Patrik Lomski, Turun Palloseura - 1,4 mill
Alanzinho, Stabæk - 11 mill
Totalt: 33 mill
Ut:
Rami Shaaban -> FC Lyn Oslo - 10 mill
Tamas Szekeres -> Sparta Sarpsborg - 100 000
John Anders Bjørkøy -> Viking - 8,5 mill
Tarik Elyounoussi -> Sampdoria - 30 mill
Lasse Staw -> Stabæk - 6 mill
Totalt: 55 mill
Bruker den 4-1-2-2-1 taktikken som er nevnt tidligere i tråden. Funker fett! Ligger på 1. plass i serien, er i kvartfinalen i cupen og skal begynne med Europacupen nå..
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Opprinnelig postet av ffkfmv
Var bra ferdighetsfilter på spillerne til FFK syns jeg.. Bra jobba.. Men fy faan så irriterende at styret bare godtar bud som kommer inn uten at man får bestemme det selv. Gjorde styret det da du spilte og? Brått så hadde styret mitt akseptert to bud på tarik, et på 10 mill og et på 29 mill, heldigvis valgte tarik den klubben med høyeste bud ;) Men likevel irriterende..
Da må du tilby han en ny kontrakt da vettu (:
Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Har spilt en del FM nå, og en del av de gamle traverne har forsvunnet, mens andre har kommet inn.. utrolig nok har jeg fått inn gode spillere også som: enckelman, andresen, wæhler, reginiussen, stefanutto, skjønsberg, brenne, vaagan moen, espen ruud..
På topp bøtter Gunnar Heidar Thorvaldsson og Bjørn Runstrøm inn mål.. ligger på 1 plass nå og har knust sarpsborg sparta 4 ganger på to år, med kalassiffrene 6 - 1, 8 - 1 og sånn.. hehe...
Kjører forøvirg 4 - 4 - 2 men lurte på å prøve noe av det som dere andre her har skrevet om
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914