FORUMET - tiltak for å heve kvaliteten?
og ja, jeg vet man kan sende slik i PM til en moderator, men det er en fryktelig tungvindt måte å gjøre det på.
Opprinnelig postet av JipJap
det som kanskje ligger høyest på "ønskelista" mi må være en varsle funksjon. Slik at man kan varsle moderatorer osv om innlegg/brukere man mener bryter med reglene.
Dette er det første som vil bli gjort.
---------------------------
Sjefskodærn
er jo ingen som skriver i den lenger
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Snæbbis
HVordan går det? Har dere fått noe fornuftig ut av oss?
Ja, kommer med ett lengre svar på hele tråden i løpet av helgen, men vi er igang og mye av de tingene som har dukket opp her er de samme tingene vi har diskutert internt. Den første nyvinningen blir nok et rapporteringssystem som vi håper å ha på plass om ikke så aaaltfor lenge i alle fall. Personlig ser jeg på det som den viktigste mangelen akkurat nå.
PM-systemet er også under utbedring.
Har du lest forumets retningslinjer?
Har merket meg at "rangene" har forsvunnet. Ikke lenger juniorspillere, a-lagsspillere og sånn. Typisk, jeg som håpa å bli landslagsspiller etterhvert. :(
Men er det kommet noen flere nye ting/kommer det noe nytt?
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av Lemmy
Har merket meg at "rangene" har forsvunnet. Ikke lenger juniorspillere, a-lagsspillere og sånn. Typisk, jeg som håpa å bli landslagsspiller etterhvert. :(
Lemmy
A-lagspiller
-Bill Shankley-
Lurte på en ting.. Går det an å forenkle smileyen, ved at de kommer opp ved hjelp av tastetrykk..Som at feks ":)" automatisk blir til "" når man trykker de to symbolene. Eller feks. ";)" blir til ""?
Er ikke sikkert alle kan få en kode, men kanskje noen av de enkleste. Kall det gjerne latskap at jeg syns det er tungvindt å trykke to klikk ekstra per smiley, men da er jeg i såfall lat..;) ()
-Bill Shankley-
Men vi er jo alle vant med forskjellige ting så da må det vel bli litt sånn at ikke alle er fornøyde :)
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbis
HVordan går det? Har dere fått noe fornuftig ut av oss?
Ja, kommer med ett lengre svar på hele tråden i løpet av helgen, men vi er igang og mye av de tingene som har dukket opp her er de samme tingene vi har diskutert internt. Den første nyvinningen blir nok et rapporteringssystem som vi håper å ha på plass om ikke så aaaltfor lenge i alle fall. Personlig ser jeg på det som den viktigste mangelen akkurat nå.
PM-systemet er også under utbedring.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
1)
Et såkalt "Kamparkiv" der i hvert fall alle eldre kamptrådene vil høre hjemme, slik at det blir enklere å finne dem i ettertid, samt at de slipper å ta over hele forsiden på kategorien "Fredrikstad FK". Muligens også pågående kamptråder.
2)
En kategori der temaet skal være "de lange linjene" / "de store linjene". Her skal man utelukkende føre diskusjoner som fortsatt kan være interessant om for eksempel ett halvt års tid. Formålet er å få frem de mer fotballfaglige diskusjonene, men også at det skal være mulig å føre lengre, saklige diskusjoner over tid. For eksempel egne spillertråder. Det vil bli stilt et minimumskrav til lengde på innleggene, slik at kategorien ikke blir forsøplet av "one-liners".
Et eksempel på dette finner dere her:
sidelinien.dk/forums/
Har dere noen andre forslag på hvordan vi kan få frem mer varige og kvalitativ bedre diskusjoner?
Eller andre tips generelt?
Jeg tar også imot forslag på PM eller mail til support@ffksupporter.net.
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
En eventuell flytting av menykategorien får Holters ta seg av i tilfelle :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914