Ny supporterklubb, og mailliste!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det står dette : Hvis du vil være med, send en mail med navn til:
Rodhvitelite@gmail.com
Jeg ser det, men FFK Forever skriver også at han takker de som har nettopp vist interesse. Men er enig i at det skulle vært lagt ut mer informasjon. Tror det hadde vært fint hvis man kunne fått diskutert hvilke grunnidéer gruppen skal bestå av. Man fikk jo fram et par ting i tråden om Aristokratene. En uavhengig supporterklubb, uten medlemsavgift og med mer fokus på stemning, både visuelt og sangmessig.
Jeg får vel svare siden han andre sokken ikke er her Det er ingen bindende påmelding, vi forsøker å finne ut hvor mange som ønsker å være med/kunne tenkt seg å bli med. Det er bedre å gå til klubben med 100 underskrifter, enn 2-3..
Hva lurer dere egentlig på? Vi ser for oss en plass i nærheten av PH, der vi kan starte sanger og PH synge med. Det fine er at det da blir lettere å kjøre rop med svar. Dersom vi ikke får lov til det, og må stå innad i PH feltet, er øvre del et bra sted å være.
Det er altfor tidlig å si hva som kommer til å skje da alt er i en innledende fase. Vi ønsker snart å gå i dialog med klubben, så får vi ta det derfra.
Har dere noen ønsker for hvordan RHE skal være?
---------------------------
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av danan2
Sånn det er nå så kunne jeg tenkt meg å bli med, men jeg velger å drøye til neste sesong for å finne ut hvordan det fungerer på det nye sangfeltet, bare 2 hjemmekamper igjen likevel.
Jo flere som melder sin interesse nå, jo større er sjansen for at det i hele tatt blir noe.
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av danan2
Sånn det er nå så kunne jeg tenkt meg å bli med, men jeg velger å drøye til neste sesong for å finne ut hvordan det fungerer på det nye sangfeltet, bare 2 hjemmekamper igjen likevel.
Jo flere som melder sin interesse nå, jo større er sjansen for at det i hele tatt blir noe.
Jeg er interessert jeg, men da må det bli mer enn det som BRH har vært til nå. BRH har vært litt sånn diffus greie for meg. Et sted hvor man har gått for å henge sammen med likesinnede. Det er ikke holdbart for meg.
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg får vel svare siden han andre sokken ikke er her Det er ingen bindende påmelding, vi forsøker å finne ut hvor mange som ønsker å være med/kunne tenkt seg å bli med. Det er bedre å gå til klubben med 100 underskrifter, enn 2-3..
Hva lurer dere egentlig på? Vi ser for oss en plass i nærheten av PH, der vi kan starte sanger og PH synge med. Det fine er at det da blir lettere å kjøre rop med svar. Dersom vi ikke får lov til det, og må stå innad i PH feltet, er øvre del et bra sted å være.
Det er altfor tidlig å si hva som kommer til å skje da alt er i en innledende fase. Vi ønsker snart å gå i dialog med klubben, så får vi ta det derfra.
Har dere noen ønsker for hvordan RHE skal være?
Men Husgutt, det var vel meningen at Rødhvit Elite skulle være uavhengig? Men du åpner for muligheten til at denne gruppen blir å befinne seg på PH-feltet? Jeg er ganske sikker på at flere av de potensielle medlemmene ikke er helt enig i plasseringen.
Burn in hell, por favore..
Burn in hell, por favore..
RHE er et alternativ til Plankehaugen.VI er uavhengige. Vi skal gjøre alt for å få et eget felt til alle alternative grupperinger.
Derfor som sagt tidligere, så oppfordrer jeg alle til å sende mail med navn til Rodhvitelite@gmail.com
Blir vi mange så blir det enklere å få et eget felt av klubben.
Aristo Boys
Frihet For Ultras
å hva skjer egentlig til neste år ?
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Liker også den nye retningen Roy har tatt med plankehaugen. Fremtiden ser lys ut gutter!
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Rude, stewed and tattooed
til å hjelpe til på tifoverksted også. Får se om jeg kan komme fram med noen forslag til Roy på pm når det er tifoverksted i tiden fram til mars. Er fortsatt medlem av PH, og vil fortsette å være det avhengig av hva som kommer fram på generalforsamlinga. Men det er mest for å støtte tifogruppa. Blir med i Rødhvit Elite, og får se om det er mulig å bare støtte tifogruppa i PH også. Synd jeg er ute og seiler denne uka, og vi har sikkerhetsmønstring, ellers hadde jeg vært på møtet.
Send mail til Rodhvitelite@gmail.com de som er inntereserte.
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Aristo Boys
Frihet For Ultras
signatur
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914