Champions League, Gruppe B
Chelsea: 4 poeng
Valencia: 3 poeng
FC Schalke 04: 3 poeng
Rosenborg: 1
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Opprinnelig postet av keiko99
Rbk tapte i dag og nå er dem sist i gruppa.
Chelsea: 4 poeng
Valencia: 3 poeng
FC Schalke 04: 3 poeng
Rosenborg: 1
Passer utmerket. MYYYYE verre at Liverpool tapte. ( en annen gruppe, jeg vet.)
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Noen sa til meg at RBK hadde hengt opp ett banner med Ulf Berg på.. var det noen som så det??
Jeg skimta det, men så ikke hva det stod.
Quis qustodiet ipsos qustodes?
NEI TIL HETS AV BRH!
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Noen sa til meg at RBK hadde hengt opp ett banner med Ulf Berg på.. var det noen som så det??
Hang forann Kjernen, rett bak mål. Som jeg la merke til så sto det "Ulf Berg" med et par svarte hjerter rundt. Konge.
Understreker bare at for noen er det andre ting enn hva som skjer på banen som er det viktigste.
PS! Banneret med "Bø, her er det bare ultras" derimot - DET er bra humor i riktig setting, dvs. i et oppgjør mot FFK...
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Hva er konge med det? Er jo rett og slett barnslig, og har ingenting med tribunekultur å gjøre! De skal støtte LAGET SITT
Og det gjorde de ikke? Jeg fikk med meg at et banner var myntet på Ulf Berg, men resten var vel støtte til RBK? Og det ER faktisk tribunekultur Holters, de uttrykker støtte til en gruppering de føler de har noe til felles med(bortsett fra hvilket lag man støtter selvsagt).
Skivebom fra trønderne, og "ultraspersonligheter" som elsker å forelese om hva tifo og tribunekultur er.
Men noen må jo forelese om det Holters? Hvem skal lære folk om tribunekultur når PH-styret står på Nøkleby barneskole og steker vafler(mmmmm, jeg fikk lyst vafler)? Men jeg registrer at Mr. Man himself, Holters, kommer ut av moderatorskallet sitt og slenger rundt seg med ganske så bastant meningr om hva som ikke er tribuneultur, så da melder jeg meg opp på forelesning hos deg med en gang!
Hilsen Bønna, som syns det er veldig gøy at UKA er igang
Burn in hell, por favore..
Når har det å uttrykke støtte til andre lags supportere noe med tribunekultur og tifo å gjøre?
Er du ikke engang det minste enig at denne "tifoen" er malplassert så det holder? Hva i alle dager har den å gjøre i en CL-kamp mot Schalke 04?
Banneret de hadde når de gjestet Fredrikstad stadion derimot ("Bø, her er det bare Ultras") er gjennomtenkt og morsomt i riktig setting, det vil si en kamp mot Fredrikstad. Det siste med Ulf Berg er rett og slett barnestreker.
For øvrig kan vi jo se til wikipedia om hvordan de mener tifo er definert (selv om du selvsagt kommer til å hevde at wikipedia er noe tull, osv):
"Tifo (...), originally a short form for the Italian word tifosi, meaning supporter. (...) Tifos are primarily arranged by an Ultra grouping or a supporter club to show their love to the club, but are sometimes sponsored or arranged by the club itself."
Der står det også at tifoer til tider er sponset av klubben eller andre, noe du virkelig har slaktet tidligere og hevdet er fy-fy. Slakter du da den klubbsponsede skjerftifoen i Trondheim også? Den er jo tross alt sponset av klubben... Eller er det her dobbeltmoralen skal skimte til igjen? Av det jeg leser på tribunekultur.com, så virker det som om de fleste synes det var et flott initiativ av klubben.
Kanskje ikke bare styret i Plankehaugen som bør diskutere og skrive ned noen gjennomtenkte vedtekter for hvordan man skal oppføre seg, og hva som er rett og galt i "Ultrassammenheng"?
Har du lest forumets retningslinjer?
Bastante meninger har jeg likefullt rett til som deg, da du selv ofte kommer med bastante meninger og fasitsvar innen "kulturen deres". Og jeg merker meg at du kommer med et flåsete svar fremfor å presentere noen gode motargumenter.
Når har det å uttrykke støtte til andre lags supportere noe med tribunekultur og tifo å gjøre?
Er du ikke engang det minste enig at denne "tifoen" er malplassert så det holder? Hva i alle dager har den å gjøre i en CL-kamp mot Schalke 04?
Banneret de hadde når de gjestet Fredrikstad stadion derimot ("Bø, her er det bare Ultras") er gjennomtenkt og morsomt i riktig setting, det vil si en kamp mot Fredrikstad. Det siste med Ulf Berg er rett og slett barnestreker.
For øvrig kan vi jo se til wikipedia om hvordan de mener tifo er definert (selv om du selvsagt kommer til å hevde at wikipedia er noe tull, osv):
"Tifo (...), originally a short form for the Italian word tifosi, meaning supporter. (...) Tifos are primarily arranged by an Ultra grouping or a supporter club to show their love to the club, but are sometimes sponsored or arranged by the club itself."
Der står det også at tifoer til tider er sponset av klubben eller andre, noe du virkelig har slaktet tidligere og hevdet er fy-fy. Slakter du da den klubbsponsede skjerftifoen i Trondheim også? Den er jo tross alt sponset av klubben... Eller er det her dobbeltmoralen skal skimte til igjen? Av det jeg leser på tribunekultur.com, så virker det som om de fleste synes det var et flott initiativ av klubben.
Kanskje ikke bare styret i Plankehaugen som bør diskutere og skrive ned noen gjennomtenkte vedtekter for hvordan man skal oppføre seg, og hva som er rett og galt i "Ultrassammenheng"?
Først og fremst så vil jeg ha de tre siste innleggene mine skrevet opp på fyllerørkontoen, det ble en ganske fuktig aften/natt i går
Ellers så er jeg enig med deg angående tifo, MEN(og det er et stort men), det er også spillerom for å komme med standpunkt i en sak som nødvendigvis ikke har funnet sted på gressmatta. Beste eksempelet på det er første gangen "Morgan er en av oss"-banneret er blitt dratt opp. Jeg vil fortsatt påstå at tifoer sponset av klubben og bedrifter er en uting(selv om det til aller høyeste grad forekommer), det bryter med tifoånden. En tifo skal være uavhengig kritikk til klubben, både positivt og negativt, det skal ikke være slik at en korrupt direktør i f.eks. Napoli bør kunne fortelle folket gjennom et stort banner at han har massiv støtte blandt sine egne når virkeligheten er en helt annen.
Ps. Wikipedia er homo.
Burn in hell, por favore..
hva tifo egentlig har med champions league gruppe B å gjøre er rimelig tynt.
Det var jo nesten så Schalke lagde selvmål også. Synes Rosenborg greide seg ok offensivt, og passe labert deffensivt.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914