Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann må ikke ta seriegull

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 okt 07, 01:38

Opprinnelig postet av keiko99
vi diskuterer her at brann vant gull rune, men du vil bare vrenge og vri.

Hallo keiko99, lær deg å les, overskriften heter : SK Brann må ikke ta seriegull

Er det å diskutere at Brann vant gullet ??

Og du snakker om å vrenge og vri. Jeg svarer kun på spørsmålet ditt. Det er du som vrir deg som en ål.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 okt 07, 01:57
så fortell meg hvem ville du skulle tatt gullet i år av lagene: bran,viking,lsk og stabæk. det er bare dem lagene som var gull favoritter.

---------------------------

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 okt 07, 02:16

Opprinnelig postet av keiko99
så fortell meg hvem ville du skulle tatt gullet i år av lagene: bran,viking,lsk og stabæk. det er bare dem lagene som var gull favoritter.

Jeg unner ingen av dem gullet. Disse 4 var gullfavoritter ?? Før sesongstart eller før forrige serierunde ?? Jeg vil si at RBK var store favoritter før sesongstart. Viking og Stabæk var ingen gullfavoritt, kun LSK og Brann blant de du har nevnt.

Som jeg har sagt hele tiden. Jeg unner kun et lag gullet, og det er Fredrikstad. Hvorfor skal jeg da velge blant de andre ??

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 11 okt 07, 20:34
Unner absolutt ingen andre enn FFK seriegullet, men hadde vart bedre med stabakk enn brann. Hater Brann mer enn noen andre lag ı tıppelıgaen og kan ıkke fordra klysete bergensere!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914