SK Brann må ikke ta seriegull
PlatinumCruiser
Ble medlem: 08 jan 07
Lagt til: 08 okt 07, 19:15
Endret: 08 okt 07, 19:15
Pokker, der ble det mål
---------------------------
"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14
Snart er det vår tur...
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Og, se! Nå blusser fansen, enda verre.
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser
Absolutt ingen gratulasjoner fra meg.
Og, se! Nå blusser fansen, enda verre.
Ikke fra meg heller...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Jeg unner ikke brann en dritt!
prøvde og slå av en prat med noen brann supportere etter brann kampen i fredrikstad...
da skrek dem opp i trynet på meg at gullet ska hem eller noe.
Grattulerer med seriegullet Brann! Jeg unner døm det!
Grattulerer også til Ardian Gashi, som også får sin medalje etterhvert!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
flott og se at Brann fansen blusser.. Fronter tribunekultur på en flott måte.
Var en positiv overaskelse:)
Brigade Rød Hvit!!
Ja til bluss på norske fotballstadioner!
Opprinnelig postet av keiko99
heller brann en lsk,viking og stabæk
Stabæk eller Viking kan gjerne ta gull for min del (bare det ikke skjer på bekostning av FFK), men deilig at LSK og RævBK falt av.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
klart jeg ønsker FFK gull, men vi må nok vente. ellers så står jeg på det jeg har sagt at jeg syns det er fint at det ble brann
Vente ja, FFK har venta lenger enn Brann. Siste seriemesterskapet vårt kom i 1961. Jeg kommer nok mest sannsynlig ikke til å oppleve et seriemesterskap i min levetid.
nå var du da i overkant opptimistisk syns jeg
du har vel ikke tenkt til å stryke med i løpet av de neste 5 åra??
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
klart jeg ønsker FFK gull, men vi må nok vente. ellers så står jeg på det jeg har sagt at jeg syns det er fint at det ble brannKlar over det da, var ikke noe hakking på deg...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
nå var du da i overkant opptimistisk syns jeg
du har vel ikke tenkt til å stryke med i løpet av de neste 5 åra??
Hva får deg til å tro at vi skal vinne i løpet av de neste 5 åra ?? Jeg har vente lenger enn langt og har fortsatt til gode å se et.
etter kampen mot Lyn på Stadion så VET jeg at "Gullet ska hem" Kun på målforskjellen Stabæk kan ta oss - og det er lite sannsynlig! Eneste minus er alle de lykkejegerene fra det store utland som skal tjene penger på oss.. "Champions 2007"-skjerf og mye annet... pføy!!
Tjukk og feit og full og seriegull
Tjukk og feit og full og seriegull
Tjukk og feit og full
Tjukk og feit og full
Tjukk og feit og full og seriegull !!!
Damen som står foran meg på Stadion snudde seg og gav meg en stoooor klem. Hun sa beklager, men at dette var for stort til at hun kunne la det gå forbi . Vi har sunget allsang på Stadion før, men aldri med så stor innlevelse som i kveld.
I Bergen i kveld har det vært en eventyrlig feiring - utestedene har vært fulle, mye folk i sentrum og god stemning uansett hvor man har snudd seg . Spesielt Fotballpuben har vært "schmick-fullt" at supportere i kveld - allsang og mye øl...
Da kan man spørre seg selv: Var det dumt at vi solgte Gashi?¨
Nei... det har jeg faktisk aldri følt - han fortjente å komme på et lag der han naturlig hørte hjemme i første 11.veren.
I likhet med gullet, så er Gashi kommet hjem
Så stå på! Skal heller heie på dere i sluttspurten !!
Åh livet er herlig!!!
Opprinnelig postet av Liraren
flott og se at Brann fansen blusser.. Fronter tribunekultur på en flott måte.Var en positiv overaskelse:)
Bare fordi de fyrer av ett bluss så fronter de tribunekultur på en flott måte? Det blir for enkelt...
Gratulerer med gullet til Bergen. Vel fortjent!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av dalen
I Bergen i kveld har det vært en eventyrlig feiring - utestedene har vært fulle, mye folk i sentrum og god stemning uansett hvor man har snudd seg . Spesielt Fotballpuben har vært "schmick-fullt" at supportere i kveld - allsang og mye øl...
Hehe, ja, det var liv i Bergen by etter Lynkampen. Måtte selvesagt ut for å se å på alle de gale, smårare bergenserne.
Gratulerer med gullet! Det er ingen tvil om at i år har dere virkelig fortjent det. Norges suverent beste lag for tiden.
Har du lest forumets retningslinjer?
Jepp, grattis til Brann og Bergen. Det har ikke bare gått mange år siden sist, men det er nesten uvirkelig hvor pfte Brann har vært veldig nær gull uten å lykkes. Var det ikke i fjor man brygget et eget gull-øl, bare for å se alt rase sammen på slutten?
Unner Brann dette. Nyt det for alt det er verdt, for det er ikke lenge til FFK spisser konkurranse i tetkampen!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Opprinnelig postet av dalen
Fyllerør
Hvordan er formen i dag, dalen?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Nå er jeg våken av to grunner - må på uni for å hente en oppgave, samt at jeg ikke har en brødskive igjen...
Det er vel ikke til å stikke under en stol at formen er heller laber - ingen stemme, dunkende hodepine og ekkel smak i munnen... ikke uvanlig for mitt vedkommende, men litt plagsomt akkurat nå.
Det ble blusset en del i går, først lovlig foran Hansa-tribunen, deretter ble det blusset ulovlig 2 eller 3 ganger midt plant den "harde" kjernen på supporterfeltet. Ved et tilfelle ble et bluss kastet inn på banen, men Opdal plukket det kjapt opp og kastet det vekk. Regner med vi får en større bot for det ja....men fy søren så gode tilstander det var på Stadion i går. Ubeskrivelig! Det var så langt vekke fra den snille arenaen som NFF prøver å innføre...
Ellers takk for at du spør, Per Egil
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jepp, grattis til Brann og Bergen. Det har ikke bare gått mange år siden sist, men det er nesten uvirkelig hvor pfte Brann har vært veldig nær gull uten å lykkes. Var det ikke i fjor man brygget et eget gull-øl, bare for å se alt rase sammen på slutten?
Unner Brann dette. Nyt det for alt det er verdt, for det er ikke lenge til FFK spisser konkurranse i tetkampen!
Stemmer! Nå er gullølet tilbake....
Viking-Stabæk 0-2
Aalesund-Brann 2-0
Stabæk-Tromsø 3-0
Brann-Viking 1-3
Strømsgodset-Stabæk 0-2
Tromsø-Brann 2-0
Med disse resultatene blir Stabæk seriemester på målforskjell!
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det gulløllet til Brann ble jo sendt over fjella og tappet som køpplø her nede.... . Står enda et par tomflasker på overhylla til databordet mitt..
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Det gulløllet til Brann ble jo sendt over fjella og tappet som køpplø her nede.... . Står enda et par tomflasker på overhylla til databordet mitt..
Hansa sendte jo og en kasse gulløl opp til Trondheim i fjor.. så det gikk ikke til spille sånn sett... Godt å høre at noen fikk nye ølen.. jeg har enda ikke smakt gulløl, så jeg gleder meg!
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av schpa84
Faen!!! Jeg hater Brann. Skjonner ıkke hvordan noen kan gratulere de med gull!
Samme sier jeg. Alle de andre laga kan seile sin egen sjø.
hvilken andre lag ville dere rune og schapa84 skulle tatt serie gullet i år da ?
Kun vårt kjære Fredrikstad selvfølgelig. Skjønte du virkelig ikke det på måten jeg svarte keiko99 ??
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
Opprinnelig postet av Costanza
Tenk hvor fantastisk morsomt det hadde vært med disse resultatene i de tre siste rundene:
Viking-Stabæk 0-2
Aalesund-Brann 2-0
Stabæk-Tromsø 3-0
Brann-Viking 1-3
Strømsgodset-Stabæk 0-2
Tromsø-Brann 2-0
Med disse resultatene blir Stabæk seriemester på målforskjell!
Heia Stabæk!
FFK kan ikke pr dags dato ta noe gull så du bør nok komme med andre klubber.
Har du regnet på det?
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
FFK kan ikke pr dags dato ta noe gull så du bør nok komme med andre klubber.
Du skriver : hvilken andre lag ville dere rune og schapa84 skulle tatt serie gullet i år da
Står ikke noe om pr. dags dato der. Så du mener at hvis Brann står milevis av poeng foran de andre så må jeg velge kun dette laget ?? Halloi.
vi diskuterer her at brann vant gull rune, men du vil bare vrenge og vri.
Hallo keiko99, lær deg å les, overskriften heter : SK Brann må ikke ta seriegull
Er det å diskutere at Brann vant gullet ??
Og du snakker om å vrenge og vri. Jeg svarer kun på spørsmålet ditt. Det er du som vrir deg som en ål.
så fortell meg hvem ville du skulle tatt gullet i år av lagene: bran,viking,lsk og stabæk. det er bare dem lagene som var gull favoritter.
Jeg unner ingen av dem gullet. Disse 4 var gullfavoritter ?? Før sesongstart eller før forrige serierunde ?? Jeg vil si at RBK var store favoritter før sesongstart. Viking og Stabæk var ingen gullfavoritt, kun LSK og Brann blant de du har nevnt.
Som jeg har sagt hele tiden. Jeg unner kun et lag gullet, og det er Fredrikstad. Hvorfor skal jeg da velge blant de andre ??
Rød hvit til jeg dør:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914