Martin til VIF eller andre klubber?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173933
Tipper det blir en årslønn-bud-runde på denne karen.
Bør vi hive oss på? hva mener DU? JEG vet ikke hva jeg mener om`en
---------------------------
Fred, frihet og alt gratis !
Det haddde jo vært fint å hatt han, men han vil jo bli trener etter vært og det vil ikke jeg ha han som
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
NEi nei og atter nei! Hente Norges største klyse til FFK? Nei!
Synes den diskusjonen er litt morsom.. leser jo litt rundt på diverse forum og har registrert mange forskjellige kallenavn på Martin Andresen. Men ett kallenavn går igjen - Martine, som går rundt i en trang skjorts osv
Spes. Klanen har vært på Andresen - men når ryktene gikk om at han kanskje kanskje kanskje kommer til klubben så var det ingen som kalte ham noe negativt. Alle var postivite osv...
Dette viser vel noe av det vi supportere er flinke til - å tilgi spillere som hentes fra konkurrerende lag. I Brann har jo vi Azar som var Judas da han forlot oss til fordel for RBK, men en hjemvendt sønn når han kom tilbake.
Når det er sagt, så finnes det de spillerene som vi aldri håper å se i klubbens farger...enkelte er og blir "hatet" for alltid
Stolt av gutta tross uefa exit!!
PlatinumCruiser
Ble medlem: 08 jan 07
Lagt til: 10 okt 07, 16:04
Endret: 10 okt 07, 17:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
NEi nei og atter nei! Hente Norges største klyse til FFK? Nei!
Jeg misliker spillere som spiller stygt mot FFK-spillere, jeg har ikke noe i mot at FFK-spillere spiller litt stygt. Jeg misliker Martin Andresen når han spiller mot FFK, hadde han vært FFK-spiller hadde han vært en av mine soleklare favoritter på laget.
"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914