Selv spillerne misliker Molde
Når selv spillerne er kritiske til stedet, er det kanskje på tide å gjøre noe.
- Det er sikkert helt greit å være her hvis man er så uheldig å bli født her. Hvis man derimot flytter hit, så er det som en spøkelsesby, sier Marel Baldvinsson.
Hahaha
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Nå er det bare EN spiller som sier han ikke liker Molde by, men trives helt fint i MFK da.
Og jeg har vært i Molde, og skal være enig med han i at Molde er en altfor rolig by...jeg har vært borti tettsteder med mer liv...
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 13 okt 07, 10:35
Endret: 13 okt 07, 10:36
Molde og hamkam er det strengt tatt fryktelig vanskelig å like?!
Jeg mener, ingen i sitt rette sinn kan si at de ønsker noen av disse klubbene opp i TL?
Madmax: Rakkestad er ett tett sted med mer liv en Molde ja!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Trøgstad blir jo rene LA i forhold.
SKuffet over at Molde og Ham-Kam rykker opp, skuffet! Drittlag med drittspillere! Håper Kasey Wehrman gjør Fotball-Norge en tjeneste og grisetackler Magne Hoseth i knehasen...BAKFRA!
Selvfølgelig ingen hyggelig tanke, men dette er virkelig en spiller jeg ikke kan fordra. Mye pga. håret, det skal sies.
Ham-Kam...Hva kan vel sies om laget? De har en artig skrue i Olawasegun(Kallenavn: Ola) Abiodun på topp, men han soner vel straff i fengsel, så han vil vel ikke plage oss. I tillegg spiller de møkka-gampefotball. For å si det som Bohinen: " De pisser på spillets ånd" med sin drittfotball!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
- Cosmic
«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914