Stefanutto klar for lyn?
Noen andre som har sett dette?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Fred, frihet og alt gratis !
Snæbbuss-aristokrat #79
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 12 okt 07, 14:39
Endret: 12 okt 07, 14:39
www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article1384788.ece
Enten har FFK hatt nok annet å tenke på i det siste, og ikke meldt seg på i konkurransen om Shane Stefanutto, eller så har vi blitt utkonkurrert av Lyn (!).
Har du lest forumets retningslinjer?
Brigade Rød Hvit!!
Ja til bluss på norske fotballstadioner!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Holters
Enten har FFK hatt nok annet å tenke på i det siste, og ikke meldt seg på i konkurransen om Shane Stefanutto, eller så har vi blitt utkonkurrert av Lyn (!).
Kan kanskje være en kombinasjon av det første du skriver og det at Shane har vært skeptisk mtp den saken som er rundt Morgan og FFK om dagen.
Kanskje han ikke turte å skrive under på kontrakt med Morgan :)
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Kanskje han ikke turte å skrive under på kontrakt med Morgan :)
Festlig...
Er ikke Morgan sykemeldt? Det er vel i så fall ikke han som skulle skrive kontrakt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kanskje FFK glemte å sende noen andre til å forhandle når Morgan ble sykemeldt. Det hadde vært enda festligere...
Neida, jeg bare tuller litt. Må være lov med litt galgenhumor om dagen synes jeg.
Slutt å lag slike konspirasjonsteorier om Morgan. Nå må folk holde opp med denne hetsingen.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Snæbbuss-aristokrat #79
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 12 okt 07, 15:05
Endret: 12 okt 07, 15:06
Opprinnelig postet av Topscorer
Slutt å lag slike konspirasjonsteorier om Morgan. Nå må folk holde opp med denne hetsingen.
Når det gjelder mitt innlegg hvor jeg skriver at det kan ha noe med støyen rundt FFK så synes jeg ikke det er å lage noen konspirasjons teori.
Når det gjelder mitt siste innlegg her så håpet jeg folk skulle forstå at jeg var ironisk, var ment som ett svar på kanogvetalt sitt noe korte strenge innlegg.
Prøvde å legge ved ett lite smilefjes får å synligjøre det. Beklager for at jeg ikke gjorde det klart nok for deg/dere.
Edit: Og forresten, kaller du det jeg skrev hetsing? Da synes jeg du er fintfølende.
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Når det gjelder mitt innlegg hvor jeg skriver at det kan ha noe med støyen rundt FFK så synes jeg ikke det er å lage noen konspirasjons teori.
Når det gjelder mitt siste innlegg her så håpet jeg folk skulle forstå at jeg var ironisk, var ment som ett svar på kanogvetalt sitt noe korte strenge innlegg.
Prøvde å legge ved ett lite smilefjes får å synligjøre det. Beklager for at jeg ikke gjorde det klart nok for deg/dere.
Edit: Og forresten, kaller du det jeg skrev hetsing? Da synes jeg du er fintfølende.
Blir så provosert av mye av det som skrives at jeg blir blind for ironi. Beklager.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914