Stefanutto klar for lyn?
---------------------------
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
LINK
er dette noe vi kan stole på ?
Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av FFK Forever
HELVETE!! HVA DRIVER STYRET MED??!! FAEN
Det vet du ikke. For alt vi vet så har dem gjort det dem kan for å få han, men han har takket nei på grunn av at han vil bli boende der han bor.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av keiko99
Skjønner ikke bæret av dette selv. Jeg vet at FFK hadde gitt ham et godt tilbud, og så velger han å gå til slimklubben over alle slimklubber?!
LINK
er dette noe vi kan stole på ?
Tvilsomt. Er vel like mange rotekopper der inne som her.
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av FFK Forever
HELVETE!! HVA DRIVER STYRET MED??!! FAEN
Det vet du ikke. For alt vi vet så har dem gjort det dem kan for å få han, men han har takket nei på grunn av at han vil bli boende der han bor.
Nja, jeg tipper det er økonomisk betinget. Mener å ha lest at frøkna hans jobber i området her nede, men jeg tr muligens feil... Ellers kjenner han jo Bjarman fra før tror jeg...
Rød/Hvit til jeg dør
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av keiko99
Skjønner ikke bæret av dette selv. Jeg vet at FFK hadde gitt ham et godt tilbud, og så velger han å gå til slimklubben over alle slimklubber?!
Det skjønner jeg utmerket godt. Fotbold Clubben Lyn har selvsagt utnyttet situasjonen og lagt et bedre bud på bordet.
Akkurat nå har ikke FFK noen til å drive forhandlinger. Det var Morgans jobb, hvis det er noen som ikke har fått det med seg. Akkurat nå er INGEN spillere på vei til FFK, og ingen kommer heller før Morgans etterfølger er på plass.
For Lyn var det bare å forsyne seg. For FFK er det bare å jobbe videre med å skaffe ny direktør, jo før jo heller.
Det er helt vanvittig det som skjer rundt Morgan Andersen
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Opprinnelig postet av Dokka
Tror vel noen andre i klubben klarer å drive forhandlinger
Unnskyld at jeg stiller et dumt spørsmål, men hvem da?
Det er helt vanvittig det som skjer rundt Morgan Andersen
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Dokka
Tror vel noen andre i klubben klarer å drive forhandlingerUnnskyld at jeg stiller et dumt spørsmål, men hvem da?
Det var jo faktisk et ganske dumt spørsmål som du sier, ingen her har vel peil på akkurat hvem som tar hånd om forhandlingene akkurat nå. Det eneste du kan være sikker på er at noen gjør det, verden stopper ikke opp selv om Morgan ikke er der.
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Jaja, der glapp Stefanutto. Men hallo folkens, sjansene var jo egentlig ikke store for at han skulle komme hit.. Kasey Wehrman er her, det er vel kanskje det eneste argumentet vi kan komme opp med.
Det er greit med optimisme, men det er noe gæærnt her i Fredrikstad. Kjenner flere som føler seg "snytt" over at han valgte å gå til Lyn isteden, når det kan hende at han ikke har vært i nærheten av spill for FFK. Det at FFK har vært i forhandlinger med spilleren, betyr jo ingenting. Han er en god bosmanspiller som det er naturlig å gå i forhandlinger med, men det har aldri kommen noen nyheter som skulle tilsi at han har vært nær en overgang.
Nei, nå håper jeg FFK henter Roy Miller fra Bodø/Glimt. Vet ikke om åssen han har et i forhold til kontrakter og lignende, men han er en meget spennende spiller som per dags dato er bedre som venstreback enn Johan Sjöberg. Han er i tillegg en meget offensiv back, som er den typen back vi trenger. Ok, han er jo fra et ikke EU-land, men vil heller ha ham enn Brian West i troppen...
Som sagt, vet ikke om dette er realistisk i forhold til kontrakt etc, men han er hvertfall en meget spennende spiller som har imponert meg nå i 4-5 kamper for Glimt!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
(...) men det har aldri kommen noen nyheter som skulle tilsi at han har vært nær en overgang.
Ikke det nei...
"Følger Wehrman til FFK"
"Shane Stefanutto blir trolig gjenforent med landsmann og tidligere klubbkamerat Kasey Wehrman i Fredrikstad. "
Romerikets Blad, 2. oktober 2007:
www.rb.no/lsk-magasinet/article3030757.ece
Har du lest forumets retningslinjer?
Ok, mange har skrevet at det mest sannsynlig ble sånn. Men på hvilke grunnlag?
At Kasey Wehrman spiller her og at han har vært observert i byen, behøvde ikke bety så mye. Da kunne vi like gjerne sagt at Rami Shaaban mest sannsynlig spiller for LSK neste år, fordi Simen Brenne er der..Litt annerledes sak, men det blir jo nesten det samme.
At han observeres her i byen, trenger ikke bety noe særlig. Han har en god kamerat i Kasey Wehrman her, som han sikkert ville besøke. Jeg har sett Simen Brenne her etter overgangen, Jan Derek Sørensen og Jan Gunnar Solli, men de spiller neppe for FFK neste sesong.
-Bill Shankley-
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Selvfølgelig, det var det som var poenget mitt. De har sikkert en helt naturlig grunn, alle sammen!
Hvis jeg begynte i en australsk klubb og det var en annen nordmann der, ville vi(mest sannsynlig) blitt gode venner pga. språk, kultur og lignende. Hadde han da byttet klubb til en by i nærheten, ville jeg selvfølgelig besøkt ham!
-Bill Shankley-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914