Husk meg
Brukernavn
Passord

Stefanutto klar for lyn?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 okt 07, 18:16
Når Romerikets Blad går ut på denne måten, så tar jeg det som en selvfølge at de har fått gode indikasjoner/kilder på at Stefanutto var på vei til, eller i forhandlinger med, Fredrikstad. Det er utrolig flaut å slå fast noe såpass sikkert, men så viser det seg at man tok feil. Det er ikke slik en seriøs avis vil fremstå.

Bare spør Fredriksstad Blad - de grøsser sikkert bare de hører navnet Schei Lindbæk den dag i dag. De blåste opp en forside om at Lindbæk var klar for Fredrikstad, men han signerte i stedet for Viking. Selvsagt hadde de (og forsåvidt FFK) fått meget, meget sterke indikasjoner på at Lindbæk kom til å signere for FFK - ellers ville de aldri ha trykket den nyheten.

Jeg tror det samme gjelder i denne saken - Stefanutto var nok aktuell for FFK.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 14 okt 07, 19:00
Endret: 14 okt 07, 19:01
Opprinnelig postet av Holters
Bare spør Fredriksstad Blad - de grøsser sikkert bare de hører navnet Schei Lindbæk den dag i dag. De blåste opp en forside om at Lindbæk var klar for Fredrikstad, men han signerte i stedet for Viking. Selvsagt hadde de (og forsåvidt FFK) fått meget, meget sterke indikasjoner på at Lindbæk kom til å signere for FFK - ellers ville de aldri ha trykket den nyheten.

Det var vel noe lignende da Start rappet den Dansken med det rare navnet fra oss også.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 okt 07, 19:06
Todi Jónsson du tenker på? Han er fra færøyene, men ja, noe av det samme der.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 14 okt 07, 19:50
Opprinnelig postet av Holters
Todi Jónsson du tenker på? Han er fra færøyene, men ja, noe av det samme der.

Heh. Ja han jeg tenkte på. Hukommelsen svikter i blandt.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914