Stefanutto klar for lyn?
Når Romerikets Blad går ut på denne måten, så tar jeg det som en selvfølge at de har fått gode indikasjoner/kilder på at Stefanutto var på vei til, eller i forhandlinger med, Fredrikstad. Det er utrolig flaut å slå fast noe såpass sikkert, men så viser det seg at man tok feil. Det er ikke slik en seriøs avis vil fremstå.
Bare spør Fredriksstad Blad - de grøsser sikkert bare de hører navnet Schei Lindbæk den dag i dag. De blåste opp en forside om at Lindbæk var klar for Fredrikstad, men han signerte i stedet for Viking. Selvsagt hadde de (og forsåvidt FFK) fått meget, meget sterke indikasjoner på at Lindbæk kom til å signere for FFK - ellers ville de aldri ha trykket den nyheten.
Jeg tror det samme gjelder i denne saken - Stefanutto var nok aktuell for FFK.
Bare spør Fredriksstad Blad - de grøsser sikkert bare de hører navnet Schei Lindbæk den dag i dag. De blåste opp en forside om at Lindbæk var klar for Fredrikstad, men han signerte i stedet for Viking. Selvsagt hadde de (og forsåvidt FFK) fått meget, meget sterke indikasjoner på at Lindbæk kom til å signere for FFK - ellers ville de aldri ha trykket den nyheten.
Jeg tror det samme gjelder i denne saken - Stefanutto var nok aktuell for FFK.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Det var vel noe lignende da Start rappet den Dansken med det rare navnet fra oss også.
Todi Jónsson du tenker på? Han er fra færøyene, men ja, noe av det samme der.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Todi Jónsson du tenker på? Han er fra færøyene, men ja, noe av det samme der.
Heh. Ja han jeg tenkte på. Hukommelsen svikter i blandt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914