Welton vraket?
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
To av mine favoritter ser ut til å ha forsvunnet: Watson og Melo. Hvem blir nestemann?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes FFK-ledelsen bare har gjort riktige ting foreløpig.
Så gjenstår det bare å se da, Costanza, hvem som fikk rett: Jeg og Eggen eller du og AJG;)
:ffk:
(Så får dere tilgi dårlig språk og stavefeil. Sent hjem fra by`n i dag ja...)
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av patriot44
Her blir det vel også delvis bekreftet... Er vel lite sannsynlig at han kommer tilbake da..
Han har _ikke_ dratt hjem, jeg så han i Østfoldhallen med kone og unge i stad (lørdag)
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
", virker det som om han mener Melo ikke er god nok og de jobber med å finne bedre spisser. Da må jeg stille spørsmålet: Er f.eks. Simen Brenne bedre enn Melo?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Når det gjelder Watson så har han også noen meget gode egenskaper, i form av teknikk, innleggsfot. Hans gode egenskaper er allikevel ikke gode nok til at han ville kunne utmerke seg i tippeligaen. Synes ikke at han hverken typisk ving, eller back, hans beste kamper har han etter min mening spillt sentralt, og der er det ikke plass til han. Stian fikk altså den ene plassen man følte var ledig på venstre kant, noe jeg synes er et fornuftig valg!!
At enkelte her på forumet stiller tvil til Brenne sine ferdigheter, syns jeg er merkelig; han spiller på U-landslaget, og har iår, ved noen anledninger kjørt karusell med opptil flere FFK forsvarere samtidig. Ok, denne sesongen har ikke på langt nær vært hans beste, men Eggen har tidligere hatt han under sine vinger, og er godt kjent med hans talent, potensial, og egenskaper. Eggen er konge, og vet hva han gjør, Simen er derfor mer enn velkommen:ffk::ffk:
Macka fra start!
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914