Husk meg
Brukernavn
Passord

Visuelle effekter

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 okt 07, 02:13
Det er så lite konstruktive og pubertale meldinger som kommer her inne at jeg nesten blir flau! Det var faktisk engang jeg var ganske stolt av å være medlem av PH. Men nå er det blitt en konkurranse om hvem som er tøffest og best. Hele tiden skal det komme sånne unyttige innlegg "Sånne som deg trenger vi ikke". Hva vinner man ved å skrive slike innlegg? Absolutt ingenting! Er altfor mange tastaturtøffinger her som bare sitter og klager... Klager på at andre klager, og klager på innsats, det er ikke verre enn å ta seg selv i det, istedenfor hele tiden rakke ned på andre, det vinner man ingenting på.
Alle dere som klager på andre osv. hva har dere gjort for at det skal bli bedre? Hva KAN dere gjøre for å bli bedre? Jeg syns det blir feil å se på hva andre gjør og være like dem, å være unik på supporterbasis er ikke likestilt med å være dårligere.

Hva er forskjellen nå og når vi hadde sangkrig mot Klanen på Holmen? Hvorfor er det blitt dårligere og hva er de små tingene som gjør at vi kan komme tilbake? Ja, Zoran var der, men han er fortsatt bare en person, vi var flere hundre mot de 1000 tilreisende fra Oslo.
Prøv i det minste å oppfør dere som voksne folk under en debatt, slik at dere kan bli tatt alvorlig dere som er kritiske! Da kan det kanskje være mulig å føre en debatt...

Endre Martinsen, London, over og ut

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 30 okt 07, 06:51
glitrende innlegg!!!

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 08:55
Opprinnelig postet av Liraren
Det er sånne som deg Rasle som mener alt alt er fryd og gammen sånn som det er nå vi ikke kommer til og savne.



Jeg har ikke sagt at alt er fryd og gammen men jeg er lei den evige negativiteten til enkelte her inne. Dessuten kommer du neppe til å savne meg uansett, iom at jeg ikke har planer om å forlate PH-feltet.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 17:23
uten kritiske røster skjer det hvertfall ingenting. Så kan ikke helt skjønne hvorfor du er lei av negative/kritiske folk her inne.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 17:27
Opprinnelig postet av Liraren
uten kritiske røster skjer det hvertfall ingenting. Så kan ikke helt skjønne hvorfor du er lei av negative/kritiske folk her inne.


Jeg har ikke sagt at det ikke går an å være kritisk. Det er selvfølgelig sunt å være kritisk men ikke fortell meg at "jeg gjør som jeg vil og gir meg ikke før alle andre gjør det samme"-kultur er bra. 

Som jeg har skrevet -mange- ganger før er det fremgangsmåten til ultras/BRH osv jeg ikke har noe til overs for. Drittslenging som mange av dere holder på med kommer det heller ikke noe godt ut av. Det bør et voksent menneske skjønne. Eller hva?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 okt 07, 17:50
og en ting er iallefall sikkert,  du får kose deg på PH feltet til neste år Rasle, for jeg som er så negativ, men som faktisk ser at dette ikke går lenger kommer til å kjøpe meg sitteplass til neste år hvis det ikke skjer noe

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 17:58
Altså synes innstillingen til plankehaugen er blitt bedre etter at ulf Berg ga seg. Bare se www.plankehaugen.no. Positivt av roy det der.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:08
Vi har vært i møte med klubben, og mye tyder på at vi får vårt eget felt til året
Liker også den nye retningen Roy har tatt med plankehaugen. Fremtiden ser lys ut gutter!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 30 okt 07, 18:17
felt hvor evt?

hvis det ikke er så top secret, at selv ikke Cruisern får vite det..

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:23
Enten så får vi et eget felt i ph feltet, eller så får vi et felt ved siden av.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 okt 07, 18:29
FFKforever kan du gi meg et lite møtereferat på pm?

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 30 okt 07, 18:45
Sendt pm

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 okt 07, 19:21
ahh gode nyheter for oss som faktisk vil synge og hoppe i 90 +++

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 30 okt 07, 20:18
Tifo værste i kongsten hallen fredag kl 19.00 kom å hjelp til for de som kan :) Send meg forslag på tifoer som vi kan jobbe med i vinter
Roy

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 01 nov 07, 21:23

Opprinnelig postet av FFK Forever
Sendt pm

send te meg å æ!


rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 01 nov 07, 21:32
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 01 nov 07, 21:33

Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!

ja , kansje få vekslinger mellom feltene osv... dette kan bli bra det! se positivt på dette folkens!!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 nov 07, 12:11
Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!


Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.

---------------------------

Den unge generasjonen...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 nov 07, 12:48

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av rollz
Alt som mangler nå er bare att det blir ett skikkelig konkurranse forhold mellom PH og BRH/RHE så kan man hverfall garantere trøkk på tribunen neste sesong...kanon detta!


Det er et godt poeng, men i oppstartsfasene tror jeg det er viktig at vi drar i samme retning.

 

Det er klart at det må være en fellesnevner, og det er at vi samme nønsker å støtte FFK verbalt på tribunen.

Jeg så et klipp på youtube, der Paok fansen hadde delt tribunen i to, der den ene delen skulle synge så høyt de kunne, og så skulle den andre delen synge enda høyere. Det ble en morsom konkurransen og det skapte en veldig stemning.

Det vi kan gjøre er at PH synger en av ole, ole-sangene alene, så synger BRH / RHE den samme sangen når PH er ferdig. Så synger man den ole,ole-sangen sammen som det tredje verset.

Så går PH på igjen og BRH / RHE er stille... osv.

Da kan vi se hva som bor i de ulike grupperingene. Det er selvfølgelig viktig at vi ser på dette som en positiv konkurranse. Vi må ut av det negative vi har vært inne i de siste mnd.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 nov 07, 18:48
Linka jonek linka. Den videon har eg lyst til og se.

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340