FFK ønsker seg fortsatt Sundgot
Klubber i kø for Sundgot
Etter det www.rb.no/lsk-magasinet/article3089824.ece-sporten kjenner til være minst tre-fire andre klubber som har meldt fra om sin interesse. Fredrikstad og Aalesund skal være blant dem som kunne tenke seg tidenes toppscorer i LSK.
Nei,
karrieren hans er på hell, og han skal til året bygge hus på Rælingen, jeg tror det finnes bedre alternativer enn Sundgot.
Jeg er enig med dem som sier at vi først og fremst trenger offensive backer og kantspillere.
Til neste år er nok Tarik en mulig toppscorerkandidat.
Willy
---------------------------
100 hektoliter mussa på stampen
Opprinnelig postet av Willy Renè
Nei,
karrieren hans er på hell, og han skal til året bygge hus på Rælingen, jeg tror det finnes bedre alternativer enn Sundgot.
Jeg er enig med dem som sier at vi først og fremst trenger offensive backer og kantspillere.
Til neste år er nok Tarik en mulig toppscorerkandidat.
Willy
Men, FFK ønsker seg tydeligvis en spiss.
En nyinnkjøpt, en relativt nyinnkjøpt og to unge talenter.
Den eneste jeg ser som kan bli aktuelt å selge er Gardar, men han er etter min mening den nest beste spissen vi har bak Tarik.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Jeg mener det blir helt feil å påstå at en spiller som ikke engang har rundet 30 år er på hell i karrieren. Sundgot er bare 29 år. Vi kan ikke bare ha talenter i begynnelsen av 20-åra heller, og Sungot er langt bedre enn for eksempel Gardar.
Men som nevnt så mange ganger før:
Backer og kanter bør være hovedprioritet!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Rasle
Pr dags dato har vi følgene spisser: Tegstrøm, Gardar, Fofana og Tarik.
Du har glemt Brian West, Mikael Trulsen og Hermanni Vuorinen. Alle har kontrakt til neste sesong, i tillegg har vi Kouadio.
Av alle disse er det bare Gardar som er en lik spillertype som Sundgot, (selv om man sikkert kan argumentere for at Tegström også er det).
Har du lest forumets retningslinjer?
Quis qustodiet ipsos PHstyret?
"Corripe Cervisiam" !
FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!
Når Tegstrøm får en god treningsvinter, så tipper jeg han kommer til å slå ut i full blomst..
Man ser jo hvor mange sjanser han kommer til. Når han får enda mer kamptrening og blir enda bedre kjent med lagkamerater tror jeg han kan bli virkelig god (enda bedre enn han var for Sandefjord forrige sesong).
Ære være Fredrikstad
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn
Enig med Holters. Sudgot er ikke på hell. Han har bevist at han kan banke inn 10-12 mål i hver eneste sesong (til tross for perioder med benkesliting). Og etter min mening er han faktisk bedre enn Occen. Skulle FFK klare å signere ham er det et kupp. Hvilken annen target-spiller i Norge er det realistisk å hente inn. Dessuten tror jeg en spiller som Sundgot har kan gi noen tips til enkelte av de andre spissene i klubben.
Men jeg er enig i at vi må kvitte oss med et par spillere, men det har jo klubben også signalisert at den skal.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914