Martin Andresen spillende trener for VIF neste sesong
---------------------------
Neida, blir sikkert bra det. Ære være Vål`enga så lenge de kommer under oss.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Trur han vil klare seg mye bedre enn det Rekdal gjorde som spillende trener der. Virker som de har en klar plan nå. Blir en grei midtbane med Andresen og Grindheim da.. Nesten like bra som vår midtbane det der
ehhh, har du glemt at VIF vant gull med Rekdal eller?
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av ffkmufc
Trur han vil klare seg mye bedre enn det Rekdal gjorde som spillende trener der. Virker som de har en klar plan nå. Blir en grei midtbane med Andresen og Grindheim da.. Nesten like bra som vår midtbane det der
ehhh, har du glemt at VIF vant gull med Rekdal eller?
Hadde ikke han lagt opp da og var kun trener?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av keiko99
hvordan tror dere han klarer seg som spillende trener ?
Det jeg biter meg merke i er følgende kommentar:
[- Jeg blander meg ikke opp i ansettelse av ny trener i Vålerenga. Men Martin Andresen virker som en bra kar. Det han har fått til i Brann har vært vellykket, sier Triøm til Vg
Så vidt jeg vet er vel strengt tatt Mjelde trener... Men skal selvsagt ikke undervurdere Martin`s betydning for SKB inneværende sesong...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
hmm....
jeg er heller ikke fan av spillende trener. har noe med at jeg trur at spillerne ikke har den samme respekten for en som de spiller med. å at jeg trur det blir vanskelig for spillerne å forholde seg til dette.
en spillende trener som prøver å være en av gutta samtidig som han skal være sjef blir det ikke noe bra ut av trur jeg. får håpe jeg har rett.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Spillende trener
Badre med en trener som kan konsentrere seg om "Trenerjobben"
Det blir nok til at han vil få spille hele tiden og at han blir dårligere og dårligere ettersom han konsentrerer seg om trenerjobben
Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.
ILLE BRA ;)
Opprinnelig postet av keiko99
kom ikke som noen bombe
Nei, det var vel en "nyhet" som pressen kalte tidenes dårligst bevarte hemmelighet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914