Kvalikk, Odd-Bodø Glimt
Tenkte vi kunne ha en tråd om kvalikken til tippeligaen.
Kampen begynte ca 19.00 og etter 13 minutter tok B/G ledelsen 1-0 over odd på skagerakk arena.
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Bra, vi har godt tak på glimt
Dessuten godt og få ned et lag m kunstgress som fint kunne hatt naturgress.
Jørn Moum, "forumsadist"
Håper glimt ror i land dette slik at dem kan reise hjem til bodø og glede seg til neste kamp
Rett og slett patetiske dommere i den kampen!! Flaut!!
Håper virkelig at Glimt klarer dette..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Håper virkelig B/G rykker opp, er drittlei møkkalaget fra Skien.. Kampene mot B/G er jo garantert 3 poeng også
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Håper virkelig det går bra med Steffen Hagen, som fikk en vridning i ryggen når han satt på do. Oddranes solide forsvarsspiller skulle strekke seg etter dopapiret, da han fikk vridningen. Klassiker!
Ellers håper jeg at Bodø/Glimt rykker opp. Ikke fordi jeg misliker Odd spesielt sterkt(misliker litt, men ikke mye), men fordi jeg liker Bodø/Glimt. Jeg tror ikke de har bredde nok i stallen til å kunne hevde seg i tippeligaen, men de spiller morsom og fartsfylt fotball. Rykker de ikke opp, bør vi snuse litt på Roy Miller og Trond Olsen, to spennende spillere.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Slutt, 0-1
Sandemoen har vel ikke akkurat imponert i det oppgjøret her.. Men uansett Heia Bodø/Glimt!
Brage sandmoen tok seg opp litt i andre omgang, men makan til hjemme dommer han var i første omgang har jeg ikke sett maken til! Skammelig at slike dommere får dømme så viktige kamper! Virker som han hadde bestemt seg for at han skulle favorisere Odd.. Håper for glimt sin del at han ikke dømmer kampen på aspmyra.
Kampen i seg selv bærer preg av det røde kortet BG fikk i første omgang. Men de klarer å dra det land på at Odd ikke var giftige i avslutning prosessen.
Jørn Moum, "forumsadist"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914