Husk meg
Brukernavn
Passord

Per Morten Kristiansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 12 nov 07, 18:16
Endret: 12 nov 07, 21:25

Dette skriver avisa:

Kristiansen spilte for FFK den gang de var i andredivisjon. Der var han trener Bjarne Rønnings tredjevalg som keeper. - Like etter skrev jeg under for Moss, og gikk rett inn mellom stengene i Tippeligaen. Det sier vel sitt, sier han. Kristiansen har ikke noe ønske om å iføre seg FFK-drakten igjen.

Makan til sutreunge. Nå er han 25 år og fortsatt oppfører han seg som en grinerunge. Fortsatt griner han over at han ikke ble satset på av Bjarne Rønning. Stakkars!!! Håper at han finner seg en klubb som gidder å høre på gnålet  hans. Lykke til sier jeg.FFK har ikke tapt på å la deg forsvinne, og de vil neppe ha noe mer med deg å gjøre.

Mod: Flyttet til fotball generelt

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 12 nov 07, 18:18
Feil forum

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 nov 07, 18:29
Opprinnelig postet av Topscorer

Makan til sutreunge. Nå er han 25 år og fortsatt oppfører han seg som en grinerunge. Fortsatt griner han over at han ikke ble satset på av Bjarne Rønning. Stakkars!!! Håper at han finner seg en klubb som gidder å høre på gnålet  hans. Lykke til sier jeg.FFK har ikke tapt på å la deg forsvinne, og de vil neppe ha noe mer med deg å gjøre.

Jeg anser faktisk PMK til å være bedre enn de 2 unggutta vi har nå. Jeg håper du vet bakgrunn til hvorfor han sutrer Topscorer. Vi mista omtrent halve juniorlaget den gangen, bare p.g.a. gjøken Rønningen.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 12 nov 07, 19:06
jeg har aldri vært fan av Bjarne Rønning, men jeg tåler dårlig spillere som er så langsinte /langsure som PMK. Makan til grin av en som ber om å bli tatt seriøst.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 13 nov 07, 16:54

Opprinnelig postet av Topscorer
jeg har aldri vært fan av Bjarne Rønning, men jeg tåler dårlig spillere som er så langsinte /langsure som PMK. Makan til grin av en som ber om å bli tatt seriøst.

Per Morten sier det bare som det er. At Bjarne Rønning klarte å kaste bort Østfolds største keepertalent på år og dag fordi han ville bruke André Andersen i mål er jo en gåte. FFK fikk ikke "en dritt" for Kristiansen, han gikk til Moss, og vips sto han i mål i Tippeligaen... skjønner godt at Per Morten kom med et lite "stikk" til Bjarne i den setningen...

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914