At det går ann å være så dumme - tyveri i Moss
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=1649
Det er bare helt fantastisk, tenk at noen har gjort innbrudd på Melløs stadion og stjålet Kråkevingen effekter.
Tyvene tok vel feil av Melløs og Pettersson der de produserer toalettpapir. Det kan forveksles, det skjønner jeg, men hva skal man med Mossesupporter artikler?
Hvis Kråkevingen håper på å få noe igjen, kan de vente på retur last fra en av nødhjelp sendingene fra Ukraina. De sender det tilbake, de tar ikke i mot alt da vet dere.
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Hva ønsker du i dag, min herre? Skal det være en DVD-spiller? To gram heroin? En MFK-vimpel kanskje?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Man kan da ikke være riktig god i hodet når man går inn på melløs for å stjele! Og når en først har gjort det, så finner en ut at det er lurt å stjele mosse effekter, da er man ganske blokkert spør du meg.
"Lettomsettelige varer"..... Ehhh, nei, det kan det da umulig være...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
"Lettomsettelige varer"..... Ehhh, nei, det kan det da umulig være...
jo jo, ryktene skal ha det til at det lå noen biletter til borteturen i Molde... Enveis selvsagt... blir som å velge mellom pest eller kolera
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av Per Egil
Men det som er Kråkevingens største bekymring er at det er lettomsettelige varer som har blitt stjålet.Den var litt for tøff du. Du bør jo trekke tibake dette med heroin!!
Hva ønsker du i dag, min herre? Skal det være en DVD-spiller? To gram heroin? En MFK-vimpel kanskje?
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Per Egil
Hva ønsker du i dag, min herre? Skal det være en DVD-spiller? To gram heroin? En MFK-vimpel kanskje?Den var litt for tøff du. Du bør jo trekke tibake dette med heroin!!
Du synes MFK-vimpel er greit, mens herion blir for drøyt? Er det deg Hjælmen?
"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914