Husk meg
Brukernavn
Passord

Kanarifansen ødela for 50.000 kroner på Ullevaal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 14 nov 07, 09:48

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185415

"Kanarifansens talsmann, Erling Stray, sier til NRK-sporten at Ullevaal stadion må kalkulere med at slikt skjer, og at de mangler innsikt i hvordan supportere oppfører seg."

Spesielt dette reagerer jeg på: "mangler innsikt i hvordan supportere oppfører seg", sier han. Jeg vil vel faktisk gå til det skritt å si "ikke oppfører seg", men...

Jeg forstår ønske om organisert blussing (det ser tøft ut!), jeg forstår ønsket om å stå, synge og hoppe, og jeg forstår ønsket om mer engasjerte supportere.

Men er det en gjengs oppfatning blandt FFKs hardcore supportere også - at de som arrangerer en fotballkamp må kalkulere med ødelagte seter? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 nov 07, 09:50
ja det er så mye å være stolt av lsk

http://keiko99.net

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 14 nov 07, 13:50
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg forstår ønske om organisert blussing (det ser tøft ut!), jeg forstår ønsket om å stå, synge og hoppe, og jeg forstår ønsket om mer engasjerte supportere.

Men er det en gjengs oppfatning blandt FFKs hardcore supportere også - at de som arrangerer en fotballkamp må kalkulere med ødelagte seter? 

Blussingen har ingen ting med dette å gjøre.

Det er bare tydelig at stoler og engasjement ikke hører sammen... Klart man må regne med noen skader etter en cupfinale, men 50.000 høres jo veldig mye ut.

Den unge generasjonen...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 14 nov 07, 16:07

PH klarte seg meget bra uten å ødelegge stoler etc etter cupfinalen 2006..

På de fleste fotball kamper i England går det meget bra med stoler på arenaene, uten at de som regel ødelegges...

Men det er klart, når kanarifansen skal feire cup gull, så bør det jo regnes med at stoler og andre ting blir ødelagt...

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 14 nov 07, 17:06
Med tanke på troverdigheten til Hafslund Sikkerhet etter at de hjalp BHFanaticos med å smugle bluss inn på Norge - Bosniakampen, så tror jeg egentlig heller at de brakk opp halvparten av setene selv.

Leve engasjementet.

Den unge generasjonen...

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 14 nov 07, 17:53

Å, jeg aner begynnelsen av en ny konspirasjonsteori! gleder meg allerede!

Det å ødelegge fordi man er glad har jeg aldri skjønt.. rart at Lerkendal står etter alle år med suksess der oppe....

hmm....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914