Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette mener Kanari-Fansen om beskyldningene om hærverk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 21 nov 07, 14:13
Endret: 21 nov 07, 14:52

Hærverk? Nei, engasjement!!

KFL blir i dag beskyldt i diverse media for å bedrive hærverk....vel, saken er en annen...

Skrevet av Petter Wilhelm Olafsson

Tenk dere 1989. LSK vinner seriegull.
Det skal gå 18 lange år før en kollektiv orgasme rammer KFL. I det Olivier Occean scorer sine to mål, så skjer noe med KFL som vi aldri har opplevd i vår 15-årige historie:

Vi vinner en tittel.

Folk går fullstendig av henglsene, og raser nedover stolrader, vi hopper på stolene, vi detter over stolene og vi griner. Vi viser et engasjement som er totalt og dersom vi fortsatt skal bli beskyldt av Ullevål stadion for hærverk, kan de ikke arrangere fotballkamper lenger.
Vi nekter nemlig å la oss målbinde, vi vil aldri bli det NFF og Ullevål Stadion AS ønsker: sittende og vaffelspisende tilskuere.

Bedrev spillerne hærverk på Tom Nordlie når de hoppet på han alle sammen? Han er fortsatt rusten i dag, og kan ha brista et ribbein eller ti.

Engasjement. Lidenskap. Kjærlighet.

Kjære Ullevål stadion: Vi sees i 2008. Ingenting er forandret.

Mot den moderne fotballen

Petter

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 nov 07, 14:50
idiotisk av lsk

http://keiko99.net

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 21 nov 07, 15:49

Opprinnelig postet av keiko99
idiotisk av lsk

Hva mener du Keiko?Hva har LSK  gjort?

Var det idiotisk av LSK å vinne cupen?

Det var ikke LSK artikkelen handlet om.

Ellers er det snart jul!

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 21 nov 07, 15:52

Noensinne tenkt å skrive mer enn en setning Keiko? 

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Slettet

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 21 nov 07, 15:53
Opprinnelig postet av keiko99
idiotisk av lsk

Jeg håper du mener idiotisk av LSK-ledelsen og ledelsen på Ullevaal stadion som påstår at dette er herværk med overlegg?  Noe annet ville jo vært mørkt.

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 21 nov 07, 16:23
En kan kalle det hva en vil. Hvid du trår på en stol i begeistring, og den knekker, så kan det være et uhell. Men, du er uansett erstatningsansvarlig. Hvis du trår på en til og den knekker så er det hærverk, og da bør det bli sanksjoner.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 21 nov 07, 23:26
Endret: 21 nov 07, 23:29

Opprinnelig postet av Martin_

Jeg håper du mener idiotisk av LSK-ledelsen og ledelsen på Ullevaal stadion som påstår at dette er herværk med overlegg?  Noe annet ville jo vært mørkt.

Mørkt ja, det får en si, klarer ikke vinne cupen uten å rasere flere stoler på Ullevål, da er det jaggu mørkt!

" vi har ventet siden 1989" ohhhhh... vi ventet faen meg siden 1984, vant cupfinalen, og klarte det fint uten å måtte stå til annsvar for ting som var ødelagt på stadion i ettertid, nei, den er for tynn kanarifansen.

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 21 nov 07, 23:35

Så du mener at kanarifansen gjorde dette med vilje?

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 07, 23:39
Kjære liraren, hvor har jeg skrevet at de gjorde det med vilje?

Jørn Moum, "forumsadist"

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 21 nov 07, 23:53

Får inntrykk av at du mener det?

Og by the way jeg er absolutt ikke din kjære. Hva du måtte ha for noe fantasier om meg håper jeg du holder inne i deg;)

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 21 nov 07, 23:57

Igjen ser du ting som ikke står der, jeg skriver "kjære liraren", ikke MIN kjære....

Jørn Moum, "forumsadist"

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 22 nov 07, 00:04
Når du skriver kjære liraren, Så tar jeg det som at du har lagt meg som kjær. Hvis min kjærest skriver kjære ********* så tar jeg også det som at ho har lagt meg for kjær. Så nei jeg så det du skrev og tolket det på min måte. Forøvrig hvis du skal spore av mere, kan du ta det på PM, og ikke ødelegge tråden!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 22 nov 07, 00:09

hehe, det var du som dro igang med hva jeg mente etc....

Men, nok om det... Jeg syns kanarifansen bør revurdere den pressemeldinga der. For det første er det jo bare tullball, at det ikke går an å være engasjert uten å (ikke med vilje) ødelegge stoler. Det klarer de fleste rundt omkring. Var ganske ville tilstander på ullevål i fjor høst også da vi vant cupfinalen, men stolene sto like godt fordet.

For det andre er det jo bare sinnsykt å skylde på at de ikke har vunnet på 18 år, brann hadde ikke tatt gull på aldri så lenge , men brann stadion står enda....

Jørn Moum, "forumsadist"

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 22 nov 07, 00:55

De skylder jo ikke på det, de bare nevner at det er lenge siden de har vunnet noe. Noe FFK også har gjort mange ganger.

Men, uansett, Kanarifansen må selvsagt stå til ansvar for det, som sagt, men jeg tviler sterkt på at dette var noe annet enn et uhell i lykkerus. Så selv om ingenting ble ødelagt i fjorårets cupfinale, så betyr jo ikke det at man ikke kan være uheldig i år. Sikkert ikke første gangen noe sånt har skjedd heller, uten at det har skapt noe særlig store overskrifter.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Liraren

A-lagspiller

Lagt til: 22 nov 07, 08:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

hehe, det var du som dro igang med hva jeg mente etc....

Men, nok om det... Jeg syns kanarifansen bør revurdere den pressemeldinga der. For det første er det jo bare tullball, at det ikke går an å være engasjert uten å (ikke med vilje) ødelegge stoler. Det klarer de fleste rundt omkring. Var ganske ville tilstander på ullevål i fjor høst også da vi vant cupfinalen, men stolene sto like godt fordet.

For det andre er det jo bare sinnsykt å skylde på at de ikke har vunnet på 18 år, brann hadde ikke tatt gull på aldri så lenge , men brann stadion står enda....

Kanarifansen er helt andre supportere, brann står bare og synger, kanarifansen står for en mere sydeuropeisk med hopping osv!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 22 nov 07, 09:57
Opprinnelig postet av Liraren

Kanarifansen er helt andre supportere, brann står bare og synger, kanarifansen står for en mere sydeuropeisk med hopping osv!

Det betyr fortsatt ikke at de bør slippe å stå til ansvar for sine handlinger. Tenkt eksempel: Hvis du kjører bil, er litt uoppmerksom i det du bytter cd f.eks, og får med deg litt for sent at du må bremse fordi bilen foran deg står helt stille, og ender med å bulke bilen foran deg. Da er dette et uhell, men du fortsatt stå til ansvar for det du har gjort, selv om det ikke var med overlegg.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 22 nov 07, 10:10

Ifølge Haflsundansvarlig på Ullevåll så ble det også ødelagt stoler under cupfinalen "vår". Riktignok ikke i slik skala, men så vet vi da også at Kanarifansen har en helt annen lidenskap til dette enn det 70 % av PH har. Så da er det kanskje ikke så rart at slikt skjer. Husk også hvilken lettelse det var for LSK å vinne cupen, etter en nedtur i serien. Det fører nok til at lettelsen og jubelen blir desto kraftigere.

Hvorfor i alle dager skal det vinnende laget utføre hærverk? Herværk komme ofte som følge av en skuffelse eller provokasjon. Ingen av delene var gjeldende for LSK denne ettermiddagen.

Slettet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914