Bye bye Hareide
---------------------------
Det kommer ikke som noe sjokk om England kvitter seg med han nå nei....
Og jeg syns Norge bør gjøre det samme....
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 21 nov 07, 23:33
Endret: 21 nov 07, 23:34
Opprinnelig postet av Liraren
Ansett guus hiddink. Fotballforbundet bør ta seg råd til det!
En utlending er nok tingen ja, Norske fotball trenere er ikke gode nok, med ett hederlig unntak i Trond Sollied....
Jørn Moum, "forumsadist"
Opprinnelig postet av keiko99
helt greit det er forskjell på norge og england, men jeg aksepter ikke å ha en landslags trener som ikke greier sine oppgaver.. 1: VM kval gikk i vasken 2: EM kval gikk i vasken. Så begynner han å si at han vil gi seg også snur han om osv.. vingle hareide kan finne seg en annen jobb..
Hva er det du prater om da? Du har jo ved flere anledninger håpet på at norge taper? Du må jo være storfornøyed med at vi ikke er i EM?
"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Er motstander av at en utenlandsk trener skal ha jobben som landslagstrener jeg egentlig. Og det synes jeg burde gjelde uansett nasjon.
Trond Sollied vil nok helst fortsette å være klubbtrener, da han fort kan havne i en større klubb enn Gent også. Av de trenerne man står igjen med da så er det Egil Olsen og Åge Hareide som er de mest aktuelle egentlig. Personlig synes jeg heller ikke at Hareide har gjort det så aller verst som trener. F.eks Tyrkia og Hellas er bedre enn oss for øyeblikket, det må vi bare innse, selv om jeg også synes det er for jævlig surt akkurat nå.
Hva England angår så synes jeg de burde gå etter f.eks Martin O`Neill eller Sam Allardyce som ny manager. Og selvsagt skal de være en større fotballnasjon enn oss, men jeg synes man bør ta med at England ikke har all verdens med spillermateriale å ta av de heller lenger - mye av de spillerne som gjør PL bra for tiden er jo utenlandske. Engelskmennene bør kanskje også innse at de ikke er så veldig gode lenger, at andre nasjoner har gått forbi dem? Som f.eks Kroatia.
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
nå er det forskjell på Norge og England også da, England skal være et mye bedre lag en Norge, og de SKAL kvalifisere seg for hvert eneste em / VM sluttspill, mens Norge er mye dårligere og det er ikke noe krav til å kvalifisere seg.
Grunnen til at jeg mener at Åge Hareide bør gå er fordi han før EM kvalliken uttalte at han skulle ta norge til EM, klarte han ikke det skulle han gi seg. Han klarte det ikke, ergo, bør trekke seg NÅ!
Jørn Moum, "forumsadist"
ja.... det er bare i norge en sitter trygt som landslags trener... hadde hareide vært england så hadde dem jaget han vekk
Ønsker du deg engelske tilstander i Norge? Det er jo komplett umulig å jobbe langsiktig med det engelske landslaget og da blir det aldri det helt store ut av det heller.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
ja.... det er bare i norge en sitter trygt som landslags trener... hadde hareide vært england så hadde dem jaget han vekk
Ønsker du deg engelske tilstander i Norge? Det er jo komplett umulig å jobbe langsiktig med det engelske landslaget og da blir det aldri det helt store ut av det heller.
Er faktisk enig med mossingen i dette her. Syns vi bør beholde Hareide en kvalikk til. Det er ingen automatikk i at Norge går til hverken EM eller VM, selv om vi ble bortskjemt under drillo/semb. Hareide har gjort sine saker forholdsvis bra, og er i gang med å forme et godt lag. Gi ham mer tid.
The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..
Opprinnelig postet av Bjørnen
ikke engelske tilstander, men jeg ønsker at den som trener landet bår bør holde sine ord når han selv misser en VM kval og sier at misser jeg en EM kval så trekker jeg meg.. Det siste jeg vil ha er en trener som ikke vet om han skal eller vil trene vårt landOpprinnelig postet av keiko99
Han får ikke med seg Gunnarsson og Nannskog på landslaget vet du....
Nei, la Hareide få fortsette så opprettholder vi litt kontinuitet på den plassen.
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914