Husk meg
Brukernavn
Passord

Jarstein verdt 50 mil????!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 24 nov 07, 14:32
Leste på varden at noen mener jarstein er verdt 50 millioner norske kroner, nå begynner overvurderingen av norske spillere og gå over alle veier!

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 24 nov 07, 15:49

Helt enig, SÅ god er han ikke. Men god er han.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 nov 07, 15:57
Han kan gå for den prisen hvis det rette laget dukker opp.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 24 nov 07, 17:14
Ikke rart det blir mye utlendinger når norske spillere er såpass dyre.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 nov 07, 18:24

Opprinnelig postet av Liraren
Leste på varden at noen mener jarstein er verdt 50 millioner norske kroner, nå begynner overvurderingen av norske spillere og gå over alle veier!

Er vel Odd trenger penger nå som de er nede i adecco med speller ny stadion.....

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 24 nov 07, 21:09

Nå har vel Jarstein uttalt at det blir enten VIF eller RBK for hans del, og det skulle forundre meg om de blar opp med 50 mill.

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 nov 07, 21:58
Opprinnelig postet av Lemmy

Nå har vel Jarstein uttalt at det blir enten VIF eller RBK for hans del, og det skulle forundre meg om de blar opp med 50 mill.

VIF eller RBK i Norge ja. Men stikker vel fort utenlands hvis han får sjansen.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 24 nov 07, 22:04
Håper han drar utenlands, Norge trenger flere utenlandsproffer på landslaget.

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 nov 07, 22:36

Opprinnelig postet av Snæbbis

Hehe. Var det ironi?

Det vi behøver er vel strengt tatt GODE fotballspillere på landslaget. Hvor de spiller - eller som i utlandet; sitter på benken - er vel irrelevant. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 07, 22:39
Opprinnelig postet av denialsander

Hehe. Var det ironi?

Det vi behøver er vel strengt tatt GODE fotballspillere på landslaget. Hvor de spiller - eller som i utlandet; sitter på benken - er vel irrelevant. 

Det er en svakhet at landslaget består av spillere som spiller i Tippeligaen. Det tyder på at de rett og slett ikke er gode nok. Under Drillo så var vel de fleste utenlandsproffer. Vi må tilbake ditt for å spise kirsebær.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 26 nov 07, 10:01

Hehe. Var det ironi?

Øøh.....nei, det var ikke ironi. Rune Haugen var ellers så grei og forklare hva jeg mente. Det burde være opplagt at våre beste spillere utvikler seg mer og blir bedre av å spille i større ligaer som proff.

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 26 nov 07, 15:09

Øøh.....nei, det var ikke ironi. Rune Haugen var ellers så grei og forklare hva jeg mente. Det burde være opplagt at våre beste spillere utvikler seg mer og blir bedre av å spille i større ligaer som proff.

Ja, forutsatt at de får spille... Vi har sett et par gode eksempler på spillere som går ut og kommer hjem igjen - uten å ha blitt noe annet enn benkevarmere. F.eks. Doffen, Johnsen og nå sist Braathen. Daniel varmer ikke engang benken, men tribunen... Når sant skal sies har han ikke kommet hjem enda, men det er vel et tidsspørsmål,

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 nov 07, 15:12

Ja, forutsatt at de får spille... Vi har sett et par gode eksempler på spillere som går ut og kommer hjem igjen - uten å ha blitt noe annet enn benkevarmere. F.eks. Doffen, Johnsen og nå sist Braathen. Daniel varmer ikke engang benken, men tribunen... Når sant skal sies har han ikke kommet hjem enda, men det er vel et tidsspørsmål,

Selvfølgelig mener jeg de som får spille. At de ikke får spille er at de ikke er gode nok for å være utenlands.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 26 nov 07, 15:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Selvfølgelig mener jeg de som får spille. At de ikke får spille er at de ikke er gode nok for å være utenlands.

Problemet er vel at spillerne sannsynligvis *er* gode nok for å spille, men av en eller annen grunn ikke får spille allikevel. Som f.eks. Ødegaard i RBK, osv.  Men dersom forutsetningen er at norske spillere kommer seg ut OG får spille - da vil det selvsagt være utviklende for spilleren.

Jeg vil forsåvidt tro at de fleste faktisk vil utvikle seg selv om de "bare" vil få lov til å trene med lag som Man U, Arsenal, Barca, Real, osv. Men kamptrening er jo ikke dumt det heller.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914