SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Man kan jo heie med et annet norsk i enkelte kamper i e-cupen, men man holder bare med laget i sitt hjerteOpprinnelig postet av Markus
Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.
Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.
og det er jo selvfølgelig FFK.
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
BULLSHIT Bønna. Har hjertet i FFK selv om jeg har sympati for andre norske lag i e-cup/ CL kontra Kroatiske/engelske/Spanske lag.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Opprinnelig postet av Markus
Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.
Hvorfor det? Så lenge FFK er ute av e-cupen?
Om FFK ikke er der eller i Champions League er et fett. Skal jeg liksom holde med Stabæk, Lyn, Molde etc. bare fordi de en gang spiller E-cup ?? Aldri i livet. Jeg håper de ryker ut så fort som mulig. Jeg kosa meg glugg når RBK tapte stort mot Chelsea. Egentlig så håpa jeg at de skulle få enda flere mål i ræva.
Opprinnelig postet av eliot
Man kan jo heie med et annet norsk i enkelte kamper i e-cupen, men man holder bare med laget i sitt hjerteOpprinnelig postet av Markus
Opprinnelig postet av Per Egil
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.
Det er et lagt steg mellom det å sympatisere med et norsk lag ute i Europa sammenlignet med å gi oss FFK-supportere løpende oppdateringer på en Brann-kamp, med påfølgende applauderende smilyer, "1-1 håper brann reiser seg", "jada 2-1".på et FFK-forum!
Burn in hell, por favore..
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Det har du helt rett i. Det jeg reagerte på var din påstand om at sympatier for andre norske lag går ut over ens egen klubbfølelse. Og det mener jeg er vrøvl.
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha sympatier utover sitt eget lag heller. Ikke her i Norge i hvertfall. Alle disse er konkurrenter. At man har sympatier for utenlandske lag er greit. Vi møter de mest sannsynlig aldri.
Ok skal moderere meg litt. Når jeg ser på en kamp med to lag ( som betyr ræva, andre tippeliga lag etc. )Opprinnelig postet av eliot
er det ofte jeg håper et av lagene vinner. Grunnen kan være så forskjellige som at jeg kjenner noen ok folk fra byen, var forelska i en jente fra byen. Hadde en fin ferie der en eller annen gang. Laget er sikkelige underdog. Liker ikke noen
fra den byen. Så ser jeg på en kamp er det litt mer spennende å håpe at et av lagene. Vil jo ikke si det samme som
at jeg holder med, heier på laget. Er jo bare FFK og Liverpool jeg holder/heier med.
Akkuratt kommet hjem fra Bergen, beste turen jeg har vært på. BBB var storarta karer med glimt i øyet og glad i pils.
Takker zoran og resten av kroaterne for en fanatic tur:)
Den unge generasjonen er på vei fram.
www.brigaderodhvit.com
Opprinnelig postet av danan
Selvsagt gjør man det, vet ikke hvordan det er med deg, men jeg kan ikke bare skifte over til å like et lag som egentlig er et lag som jeg sterkt misliker. Egentlig så misliker jeg sterkt alle lagene i TL (uten FFK da) og unner dem ikke noe godt i Europa heller. Hadde du holdt med Sparta om de møtte f.eks Frölunda? Bare fordi Sparta er fra Norge?
Hehe, nei....jeg skjønner poenget ditt .
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Opprinnelig postet av bønna
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.
Det er et lagt steg mellom det å sympatisere med et norsk lag ute i Europa sammenlignet med å gi oss FFK-supportere løpende oppdateringer på en Brann-kamp, med påfølgende applauderende smilyer, "1-1 håper brann reiser seg", "jada 2-1".på et FFK-forum!
Så etter det du skriver burde alle tråder om andre klubber slettes ? Folk må da få lov til å heie på hva de vil i enkeltkamper, bare de ikke glemmer klubben i sitt hjerte... Mann må skille emllom barter og snørr... Jeg personlig liker Brann fordi de spiller underholdene fotball, når FFK hadde mandagskamper, da valgte jeg Brannkampen å se på på søndag. Bortsett fra når vi spiller mot dem, da er de erkefiender... . Litt pussig, for da jeg skrev at jeg ønsket Sparta Sarpsborg ned fik jeg mye motbør fra folk her inne som ville at de skulle klare seg i 1. div, inkl Mr. Haugen..
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av bønna
Så etter det du skriver burde alle tråder om andre klubber slettes ? Folk må da få lov til å heie på hva de vil i enkeltkamper, bare de ikke glemmer klubben i sitt hjerte... Mann må skille emllom barter og snørr... Jeg personlig liker Brann fordi de spiller underholdene fotball, når FFK hadde mandagskamper, da valgte jeg Brannkampen å se på på søndag. Bortsett fra når vi spiller mot dem, da er de erkefiender... . Litt pussig, for da jeg skrev at jeg ønsket Sparta Sarpsborg ned fik jeg mye motbør fra folk her inne som ville at de skulle klare seg i 1. div, inkl Mr. Haugen..
Har jeg sagt at jeg håpa at Sparta skulle greie seg ?? Jeg håper at de rykker ned jeg. Jeg ønsker Sarpsborg opp i 1div. ja, men ikke lenger opp.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, du ønsker dem ned og så håper du på at de rykker opp i 1. div ? Du sier jo imot deg selv...
Sparta og Sarpsborg var da 2 selvstendige lag. Hva det blir til oppe i Særp nå gir jeg blaffen i.
Sarpefotballen kan rykke ned i 5.divisjon helst....uansett om de heter Smurfer, Sparta, SFK eller SFK Sparta....hehe.
Men jeg personlig synes man bør heie, eller ha sympati, med norske lag som spiller i Europa selv om f.eks FFK ikke er med i de turneringene. Det er med på å fremme norsk fotball. Men klart, som jeg har fått klargjort tidligere i tråden, om man ikke klarer laget uansett, så blir det jo annerledes.
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av Liraren
Akkuratt kommet hjem fra Bergen, beste turen jeg har vært på. BBB var storarta karer med glimt i øyet og glad i pils.
Takker zoran og resten av kroaterne for en fanatic tur:)
Lurer på hva slags glimt i øye du ser på som positivt...
Supporterbråk i byen
Du tællær ente alene...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914