Vålerenga satser.
Vålerenga har kjøpt Lars Iver Strand, Martin Andresen(som spillende manager) og nå nærmer de seg en avtale med Kristoffer Hæstad. Spørsmålet er: Er det så lurt?
Fra før av har VIF Bojan Zajic(eller noe), Christian Grindheim, Freddy Dos Santos og Jørgen Jalland som sentrale midtbanespillere. I tillegg har de Ronny Johnsen som har vikariert glimrende i midtbanerollen i år.
Og da syns jeg det er rart at de bruker penger på å hente to av Norges beste midtbanespillere. Et kjøp av Doffen vil koste et par millioner. Vålerengas problem denne sesongen har vært spissene. De har hatt Berre, Fredheim Holm, Jan Derek Sørensen og Rune Lange. Nå har de i tillegg kjøpt Thorvaldsson. Dette er greie spisser. Men skal Vålerenga lykkes, trenger de en virkelig spydspiss. Som Steffen Iversen var for to sesonger siden.
Så jeg stiller meg litt undrende til Vålerengas satsing. Men kanskje den lykkes allikevel?
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
det virker som dem er det ja
Æsj er redd for at det dri... laget kommer til og gjøre det bra neste år
Grrr hater VIF
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kommer bare med nyheter. Hos meg er det kun FFK og man.untd som er mine favoritt lag
Holder du med Ma#¤&&er U34#¤ed, Keiko?
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Jonek
Hei Keiko slik tull får du holde for deg selv. Det får da være grenser.Opprinnelig postet av keiko99
jeg kommer bare med nyheter. Hos meg er det kun FFK og man.untd som er mine favoritt lagHolder du med Ma#¤&&er U34#¤ed, Keiko?
Det blir jo spennende å følge VIF. Heller VIF enn Brann og RBK.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Skap Engafans? Nei takk. ;)
Syns bare den sporstlige satsinga til Vålerenga faktisk er litt spennende. Og kanskje litt dum, som jeg nevnte i startinnlegget. Oppover i systemet syns jeg de sliter med noen av de samme problemene RBK sliter med.
Ellers er jo Klanen en veldig bra supportergruppe. Men at jeg liker Vålerenga, det vil jeg ikke ha på meg! =D
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914