Husk meg
Brukernavn
Passord

Bill Clinton engasjert av VIF.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 22 des 07, 19:44
Endret: 22 des 07, 20:06

...

Jeg har det fra konfidensielle og interne kilder i VIF.  Clinton er engasjert for å ta seg av fredsbevarende oppgaver i VIF.  Den Norske Nobelkomite har merket seg dette og samme konfidensielle kilder påstår at Clinton er foreslått som fredspriskandidat for 2008. 

Årsaken kan vel sies å ha sin bakgrunn i ordtaket "flere kokker, mere søl", det antas at VIF i 2008 vil være proppfull av konflikter grunnet ansettelser av 7  - syv -  trenere, som hver for seg skal ha 2 assistenter, og dette forventes å kunne medføre konflikter ala Valla/Yssen opphøyd i 2. potens. (Ja-Ja, Dere vet vel hva potens er?)

Det meldes også fra samme kilder at Skeidar-gruppen, med "Sølv-Skje-Martin" i spissen også har planer om å engasjere "mennekseskapt-klimaendring, jeg flyr hvor mye jeg vil"-Al-Gore for å opprettholde et så bra klima som mulig i VIF, og at "Freddie" har bestilt et dusin servietter av silke for å skrive sjekker hvis VIF, grunnet interne konflikter, ligger på nedrykk ved halvspilt serie.

Ja-Ja, føre var sier nå jeg.

Faktisk går det rykter om at Gamle-Eggen NilsArne, med sosialdemokratiske aner, er i ferd med å bli kjøpt opp av VIF for å utbasunere så høyt han kan sine meninger og (bort)forklaringer i tide og utide.

Herr kokk Hellstrøm på Restauranten Bagatelle skal visstnok også være engasjert av VIF grunnet kokkesølet. (Bra restaurant forresten) for å rydde opp i kokkesølet.

God Jul

Willy

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet

Slettet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914