Ditt drømmelag fra Tippeligaen 2007
Som jeg satt her og kjedet meg, kom jeg til å tenke på hva som er mitt drømmelag fra Tippeligaen 2007. Er jo mange aviser, eksperter, wannabe-eksperter osv. som har uttalt seg. Hva er FFKsupporternes drømmelag fra 2007?
Mitt lag(4-4-2):
Håkon Opdal
Jarl Andrè Storbæk Kristjan Ørn Sigurdsson Raio Piiroja Shane Stefanutto
Erik Huseklepp Somen Tchoyi Martin Andresen Alanzinho
Thorstein Helstad Peter Ijeh
Selvfølgelig er spillere som Allan Jepsen, Daniel Nannskog, Espen Ruud, Espen Hoff, Olivier Occean og vår egen Tarik Elyounoussi meget tett opptil, men etter min mening er de elleve overstående de som har prestert best i Tippeligaen den sesongen som var.
Drømmelagets trener: Uwe Rösler med Anders Grönhagen som assistent.
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Som jeg satt her og kjedet meg, kom jeg til å tenke på hva som er mitt drømmelag fra Tippeligaen 2007. Er jo mange aviser, eksperter, wannabe-eksperter osv. som har uttalt seg. Hva er FFKsupporternes drømmelag fra 2007?
Mitt lag(4-4-2):
Håkon Opdal
Jarl Andrè Storbæk Kristjan Ørn Sigurdsson Raio Piiroja Shane Stefanutto
Erik Huseklepp Somen Tchoyi Martin Andresen Alanzinho
Thorstein Helstad Peter Ijeh
Selvfølgelig er spillere som Allan Jepsen, Daniel Nannskog, Espen Ruud, Espen Hoff, Olivier Occean og vår egen Tarik Elyounoussi meget tett opptil, men etter min mening er de elleve overstående de som har prestert best i Tippeligaen den sesongen som var.
Drømmelagets trener: Uwe Rösler med Anders Grönhagen som assistent.
Helt enig med deg nesten overalt, men må nok sette inn Gunnarson i steden for Peter Ijeh. Og valget av trener var helt riktig også, faktisk, selv om jeg misliker måten Rösler oppfører seg på i media....
Vraka Gunnarson pga. hans til tider slække og dårlige holdning. Som mot Lyn(var det den kampen?) hvor han ble byttet ut pga. slapp innsats, og hvor han ikke snakket med pressen etterpå. Samme gjelder vel for Nannskog, som kan bli litt blærete til tider.
Nå kan vel det i høyeste grad sies om Ijeh også!! Men valget falt på ham. Occean på sitt beste kunne tas med, men personlig syns jeg han gjør mange taktiske feil. Unntatt når det gjelder å plassere seg inne i boksen da. Men fysikken hans, den er helt rå!!
Personlig mener jeg Rösler er litt feiltolket i media. Han har hatt sine idiotiske utsagn(som feiden med Fagermo), men ofte syns jeg han sier mye bra. At han kan bli litt hissig, er jo så, men han mener mye bra. Og fotballfilosofien hans er meget spennende. At han bruker venstrebente høyrekanter og motsatt, er en spennende tanke som har fungert ganske bra. I tillegg tror jeg at Fillo, den nye tsjekkeren, kan bli årets spiller 2008. Virker som et meget stort talent, både på det sportslige plan og mentalt. Har sett et par filmer av han, og han har fotballferdigheter som kunne holdt på et høyt nivå i England!
Så ok, kanskje jeg ville byttet ut Ijeh med Gunnarson..
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Vraka Gunnarson pga. hans til tider slække og dårlige holdning. Som mot Lyn(var det den kampen?) hvor han ble byttet ut pga. slapp innsats, og hvor han ikke snakket med pressen etterpå. Samme gjelder vel for Nannskog, som kan bli litt blærete til tider.
Nå kan vel det i høyeste grad sies om Ijeh også!! Men valget falt på ham. Occean på sitt beste kunne tas med, men personlig syns jeg han gjør mange taktiske feil. Unntatt når det gjelder å plassere seg inne i boksen da. Men fysikken hans, den er helt rå!!
Personlig mener jeg Rösler er litt feiltolket i media. Han har hatt sine idiotiske utsagn(som feiden med Fagermo), men ofte syns jeg han sier mye bra. At han kan bli litt hissig, er jo så, men han mener mye bra. Og fotballfilosofien hans er meget spennende. At han bruker venstrebente høyrekanter og motsatt, er en spennende tanke som har fungert ganske bra. I tillegg tror jeg at Fillo, den nye tsjekkeren, kan bli årets spiller 2008. Virker som et meget stort talent, både på det sportslige plan og mentalt. Har sett et par filmer av han, og han har fotballferdigheter som kunne holdt på et høyt nivå i England!
Så ok, kanskje jeg ville byttet ut Ijeh med Gunnarson..
Helt riktig, Ijeh virker som en skikkelig grinebiter. Kan godt hende at Rösler er litt feiltolket, men jeg har lagt merke til at hvis han er glad, snakker han norsk/tysk til pressen og i intervjuene, mens hvis han er sur, snakker han engelsk/tysk. Ikke noe negativt i det, men artig.
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Kan godt hende at Rösler er litt feiltolket, men jeg har lagt merke til at hvis han er glad, snakker han norsk/tysk til pressen og i intervjuene, mens hvis han er sur, snakker han engelsk/tysk. Ikke noe negativt i det, men artig.
Jeg tror han mener det er lettere å være nøyaktig i språket med engelsk/tysk og du vet jo hva som skjer hvis du sleiver litt med kommentarene negativt i norge? Da er det jo tribunen i ukesvis...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Kan godt hende at Rösler er litt feiltolket, men jeg har lagt merke til at hvis han er glad, snakker han norsk/tysk til pressen og i intervjuene, mens hvis han er sur, snakker han engelsk/tysk. Ikke noe negativt i det, men artig.Jeg tror han mener det er lettere å være nøyaktig i språket med engelsk/tysk og du vet jo hva som skjer hvis du sleiver litt med kommentarene negativt i norge? Da er det jo tribunen i ukesvis...
Helt riktig!
3-5-2:
Rami Shaaban
Ronny Johnsen K Ørn Sigurdson Rajo Piiroja
Martin Andresen Kasey Wehrman
Bjørn H Riise Ardian Gashi Alanzinho
T Helstad Tarik E
Trenerduo: Mons Ivar Mjelde / Uwe Rösler
Har man sagt a,
har man sagt a.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914