Vifs pressekonferanse og storsatsning
www.dagbladet.no/sport/2008/01/02/522715.html
fotball.aftenposten.no/eliteserien/article97248.ece
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Dokka
Hvordan utfall tror dere denne storsatsningen går, er det plass til så mange profilerte spillere i en klubb?
Damn! VIF kommer til å bli sterke til året! De har hentet en håndfull spillere som alle hadde vært klare forsterkninger på de fleste tippeliga-lag og det er spillere som alle har lang erfaring samtidig som de har mange år igjen som toppspillere også - en god blanding av kompetanse og erfaring, altså.
Jeg tror Martin Andresen vil være i stand til å håndtere en klubb med store navn. Selv om jeg personlig synes han er en "hæstkuk" har han vist at han har lederegenskaper og karakterstyrke til å takle forventningspress og sterke personligheter.
VIF har nå fått på plass et solid trenerteam, de har vel signert noen fremtidige talenter i tillegg til dem de har hatt fra før (som ikke har slått helt ut i blomst) og de har kvittet seg med en del spillere som de ikke ønsket å satse på (Sørensen, Arason, Holm, Førsund, osv).
Jeg tror VIF, LSK og Brann vil kjempe om de tre øverste plassene neste år. Brann vil deretter "forsvinne" og RBK/Viking kommer året deretter. VIF, LSK, RBK og Viking vil de neste 2-5 åra være dominerende i norsk fotball. Årsaken til at jeg tror Brann "forsvinner" er enkelt og greit at de ikke vil klare å følge opp suksessen fra i år i 2008-sesongen og i 2009 vil misnøyen rå grunnen og Brann smuldrer opp - som tidligere.
Hvis FFK skal snuse på en plass blandt de 4 beste må vi nok forsterke betydelig - eller få samtlige av våre talenter til å slå ut i full blomst (Tarik, Fofana, Kouadio, Braathen/Staw, Halvorsen, Elvestad, Trulsen) i løpet av 1-2 sesonger.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
skjønner ikke hva det møkka laget skal med hæstad.....
men midtbanenen demmes blir sterk nå,
blir nok noen sure tryner på midten ettervert som ikke får spilletid
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Opprinnelig postet av MariusFFK
Grindheim , Lars Iver Strand , Bojan Zajic , Andresen og Hæstad . Dem har gode spillere der , men hva med Fellah osv a . Virker som VIF dropper helt ut når det går ut på sine egne talenter
Se bare på Førsund. VIF har lagt ned undomsjobbinga med den storhandelen de har gjort i vinter, så de kommer nok til å slite på langsiktigbasis. Nøttær ente å bare satse på å kjøpe spillere og ikke utvikle egne. Så for å konkludere, hvis ikke VIF vinner serien og kommer seg til CL i løpet av de to neste årene kommer de til å slite økonomisk fremover
Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Virker som om VIF har mista litt huet her og "shoppa" villt! Tror nok ikke det bare er blide Vålerengasupportere, til tross for storsatsingen.
De har jo bla. fått veldig mange forskjellige trenere. Det tror jeg kan være ugunstig. Det skal veldig mye til for at alle drar i samme retning hele tiden, og det kan være en ulempe for klubben. Martin Andresen fikk jo nok av Mjelde, da kan det bli vanskelig å skulle forholde seg til så mange mennesker. Og en annen ting er jo at det ikke skulle forundre meg om Martin Andresen, med så mange jern i ilden, kan bli meget sliten både fysisk og mentalt. Manager i Vålerenga, spiller i Vålerenga, mediaprofil i Vålerenga og på landslaget, kaptein i VIF og på landslaget og syndebukk eller genierklært i VIF, alt etter resultater. Det er mange roller, og jeg tror sjansen for å bli utbrent er ganske stor!
En annen ting er jo innkjøpspolitikken. De har valgt å hente inn Martin Andresen og Kristoffer Hæstad, når de fra før av har Christian Grindheim, Freddy Dos Santos, Jørgen Jalland og Bojan Zajic. I tillegg til at Lars Iver Strand kan spille sentral midtbane. De har også valgt å hente inn Sæternes. Men, hvorfor har de ikke konsentrert seg om å kjøpe en god keeper? De har kjøpt en amerikansk middelmådig keeper, med Bolthof som reserve. Hadde de lagt inn mer jobb på å hente Jarstein, hadde det gått i boks. Med Jarstein isteden for Hæstad, tror jeg VIF ville hatt et tilnærmet komplett lag!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
ernte noe problem med mange kokker om man er organisert (et kjøkken har faktisk forskjellige kokker som har ansvaret for de ulike delene, men alt som blir gjort må fortsatt godkjennes av hovedkokken)
Har man sagt a,
har man sagt a.
Kjøper VIF seg sukses, eller graver de sin egen grav her?
Jeg føler på en måte at VIF nå MÅ vinne noe, gjør de ikke det har det vært ekstremt bortkastede penger, og en dette må da sies å være en kortsiktig løsning på suksê.. Jeg tror at Martin Andresen og co gjør en stor bommert her, de henter inn for mange nye spillere!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av scheien
grindheim har blitt solgt for nærmere 20 mill til heerenveen. gjort noe lurt de da syns jeg. kjøper hæstad for rundt ti. å selger grindheim for 20.
Hæstad er etter min mening verdt 1mil (maks), fikk faan ikke til en dritt i fjor (litt overdrevet)...men FOR et salg !
Fred, frihet og alt gratis !
Jeg vil heller ha Barsom enn Hæstad. Ville heller ikke erstattet Kasey med Hæstad. Sæternes kunne jeg godt tenkt meg som spiss i FFK, men han hadde ikke vært et førstevalg.
Hæstad-oppskrytt
Sæternes-33 åring på hell
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914