Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?
Nytt av året er at overgangsvinduet `bare` er åpent fra 1. januar til 31. mars (tidligere fra 15. november).
Sommervinduet er åpent fra 1. august til 31. august (tidligere fra 1. juli).
1. august vil vi allerede ha lagt 15 serierunder bak oss, mens den 19. serierunden spilles 31. august.
Følgende spillere er allerede klare for FFK:
Joackim Thomassen (midtbane, Sparta Sarpsborg, tilbake etter utlån)
Abgar Barsom (midtbane, Örebro, Sverige)
Christian Halvorsen (forsvar, egen ungdomsavd.)
Følgende spillere har forlatt klubben:
Øyvind Hoås (angrep)
Christian Berg (midtbane, Bodø/Glimt)
Miika Multaharju (midtbane, HJK Helsinki, Finland)
Anders Prytz (forsvar, Örgryte, Sverige)
Johan Sjöberg (forsvar, Elfsborg, Sverige, tilbake etter lån)
Dagens "ryktebørs":
Fredrikstad jakter fortsatt en venstreback, og i dag ble det klart at Mathias Florén har takket nei til FFK.
Abgar Barsom understreker overfor Fredriksstad Blad at overgangen ennå ikke er i orden.
Hermanni Vuorinen og Anders Stadheim har begge fått beskjed om at de ikke er med i fremtidsplanene til FFK.
Rami Shaaban ønsker å forlate klubben til fordel for spill i Stockholm og Hammarby.
PS! "Bekreftede" overganger kan godt få egne tråder.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Du glemte :
Michael Trulsen, (angrep, egen ungdomsavd)
Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Fjorårets FFK-spiller Øyvind Hoås er fortsatt aktuell for samarbeidsklubben.
- Vi har ikke vært i kontakt med Øyvind siden før jul, men det er en spennende spiller. Problemet er at vi har mange offensive spillere i stallen allerede. Vi må fylle noen hull bakover på banen, spesielt på venstresiden. Jeg vet ikke om Hoås kommer til å trene med oss til uken, sier Olsen.
SFK Sparta er også i dialog med Fredrikstad FK.- Det kan bli spillere til overs i FFK. Mange klubber bruker januar som en testperiode, og flere gode spillere pleier å bli frigitt etter hvert, påpeker Olsen.
Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Hoås er da allerede ute.... SKF Sparta er da uintersant i en tråd om FFK`s overganger...
"SFK Sparta er også i dialog med Fredrikstad FK.- Det kan bli spillere til overs i FFK. "
Hva var det med denne setningen du ikke forstod? Eller mener du at den ikke er relevant? For det er da tydelig nok at SFK Sparta faktisk ER i dialog med FFK om spillere...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Lurer på om FFK har vurdert Amin Askar i Moss som venstreback? Han ble toppscorer i Moss som venstreback.
Offensiv ung (22 år) hurtig venstreback som scorer mye mål, og i tillegg er lokal (Østfold). Må vel være interessant for FFK?
Jeg må innrømme at jeg ikke har sett han så mye. Jeg husker vel han som offensiv kantspiller fra treningskamper i Østfoldhallen?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ellers er det litt kjedelig at vi fort kan få konkurranse fra Brann nå med tanke på venstreback. De skal ha en erstatter på plass før de eventuelt selger Hanstveit til Wolves. Det betyr at de fort kan komme til å snappe opp de spillerne FFK har sett seg ut. Dessverre er jo Brann i øyeblikket hakket mer attraktive enn FFK...
Stolt av gutta tross uefa exit!!
- Han trente hos oss i Strømsgodset, og da var han god, forteller Fagermo.
Skriver Telemarksavisen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva med Sprint/Jeløys venstreback, Halvar Lien Simonsen?
Igjen: FFK er ute etter en etablert og mer rutinert venstreback. Ikke nok et ungt, ubeskrevet blad. Kan aldri tenke meg FFK vurderer den tidligere Lisleby-spilleren som et aktuelt navn nå.
Sogndal bekrefter at klubben har sendt en forespørsel om å få låne Fredrikstad-spilleren for sesongen 2008.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Jeg stoler ikke på at de spissene vi har i troppen nå er gode nok. Skulle ønsket meg en ny spiss.
I superetten og Häcken har vi en braseliansk måljeger som kom sommeren 2007.
José de "Paulinho" Oliveira 21 år gammel.
13 mål 5 assist på 17 kamper. (2 frisparkmål og en straffe)
Allsvenska klubbar har missat brasiliansk guldklimp
Lurer på hva denne karen hadde kostet FFK?
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg stoler ikke på at de spissene vi har i troppen nå er gode nok. Skulle ønsket meg en ny spiss.
Andreas Tegström scoret 22 mål på 22 kamper for Sandefjord på tilsvarende nivå i norsk fotball...
Tror vi skal gi de mange spennende spissene vi har nå litt tid. Hvis vi skal hente inn noe nytt, så må det være av kaliberet til f.eks. Peter Ijeh som vi vet kan score 15-20 mål i Tippeligaen. Fordi han har vist det.
Opprinnelig postet av Costanza
Andreas Tegström scoret 22 mål på 22 kamper for Sandefjord på tilsvarende nivå i norsk fotball...
Tror vi skal gi de mange spennende spissene vi har nå litt tid. Hvis vi skal hente inn noe nytt, så må det være av kaliberet til f.eks. Peter Ijeh som vi vet kan score 15-20 mål i Tippeligaen. Fordi han har vist det.
Skjønner ikke hvor du får 22 mål på 22 kamper?
Tegstrøm 14 mål på 29 kamper 2005 sesong for Sandefjord
Pelu som RBK har kjøpt hadde 12 mål på 23 kamper
Ok. Jeg forvekslet visst med statistikken fra svensk 2. divisjon. Der scoret han 22 mål på 22 kamper. Poenget mitt blir likevel det samme...
Opprinnelig postet av Costanza
Ok. Jeg forvekslet visst med statistikken fra svensk 2. divisjon. Der scoret han 22 mål på 22 kamper. Poenget mitt blir likevel det samme...
Om Paulinho i fotbollDirekt.com
- Det är en extremt bra spelare. Han är en av de absolut bästa brasilianarna som vi haft i Sverige. Han har gjort 13 mål på 15 matcher och då har han ändå hoppat in som avbytare i en och spelat som ytter i två matcher, säger Carl Fhager.
- Vi har inte hört något konkret om honom, han har ju bara varit här i några månader och jag tror inte han är tillräckligt bra scoutad ännu. Men han hade helt klart klarat sig på en nivå betydligt högre än allsvenskan, säger Häckens sportchef Carl Fhager till FotbollDirekt.com.
Som mange Brasser, så er Paulinho god på frispark.
Se nøye på teknikken her fra 20-25 meter
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914