Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?
---------------------------
-----------------------------------------------
PAO og FFK
FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?
Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:
Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?
Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:
Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.
Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper
Høyreback er jeg med på. Midtstopper? Kanskje. Men at vi skulle lete etter en rutinert keeper er jeg mer usikker på - det måtte vel være til 3. keeper, det da...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.
Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.
Har du lest forumets retningslinjer?
Hmm, Jocke aviser heller ikke at det kan komme flere spillere.
Til f-b.no/article/20080301/FFK/47805926/1009/AKTUELT sier han at det er for dyrt å kjøpe norske spilere og i den forbindelse spør FB om det vil komme flere spillere før sesongen begynner
– Alt kan skje, sier han hemmelighetsfullt.
Opprinnelig postet av Holters
Pluss han sa jo ganske direkte at Viking er klubben han vil spille for, og de skulle ta opp forhandlingene ved det nye overgangsvinduet!Opprinnelig postet av Scout
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.
Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Pr. i dag har vi 24 spillere i FFKs A-stall. Det er det tallet vi ideelt sett skal ha og i den stallen inngår Bjørkøy, sier Haugen.
Hvis Bjørkøy mot formodning skulle forsvinne må vi ha inn en erstatter, men uavhengig av ryktene rundt Bjørkøy ser vi stadig på mulige forsterkninger. Offensivt er vi bra forspent og i den grad vi kommer til å handle ytterligere er det snakk om en forsvarspiller.
Men i det store og hele er vi fornøyd med stallen slik den nå framstår, uten at jeg vil utelukke helt at det kan komme en forsterkning til, sier Haugen til Demokraten.
Opprinnelig postet av solano2
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.
Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av solano2
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.
Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..
Håper klubben allerede har startet med arbeidet med å lete etter en erstatter til PAC, slik at den dagen han legger opp eller ikke duger som HB lenger at vi da har en klar.
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Stolt av gutta tross uefa exit!!
Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.
Synes ikke Wallace har imponert noe særlig. I kampen mot TIL var han ganske anonym offensivt men rotet en del bakover.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Greit å ha i bakhodet at gutten spilte sin første kamp 21feb. Det er ikke lenge siden. Da traff han gutta i Spania for første gang. Etterhvert lærer han gutta bedre å kjenne og måten FFK spiller på. Har tro på ung gutten jeg.Opprinnelig postet av dracula
Synes ikke Wallace har imponert noe særlig. I kampen mot TIL var han ganske anonym offensivt men rotet en del bakover.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914