Husk meg
Brukernavn
Passord

Derby County FC - The Rams

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 10 jan 08, 10:34

Siden det er håttere enn håttest med en liten tråd om sin favorittklubb i england, følte jeg det var på tide å lage en for Derby.

Mitt forhold til Derby skyldes nok naboen min når jeg vokste opp. Han heiet på Derby og storebroren hans heiet på Leeds. Det ble Derby på meg. Mitt forhold til Derby strekker seg faktisk 25 år tilbake i tid (damn! begynner bli gammel).

The RAMS er et lag med stolt historie, men som har slitt litt - for lenge. Ifjor rykket laget noe overraskende opp til PL (ett år før målsetningen) og har i år slitt voldsomt i bunnen av Premier League. Et uungåelig trenerskifte skjedde og Paul Jewell har fått fart på overgangene til klubben:

Danny Mills (Manchester C, lån),
Emanuel Villa (UAG Tecos, 23 mill.),
Robbie Savage (Blackburn, 18 mill), 
Laurent Robert (Levante, gratis),
Hossam Ghaly (Tottenham, lån).

Med spillere som Mills og Savage på samme lag kan det fort bli overskrifter i England.. http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/10/523457.html

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 10 jan 08, 23:56
Savage har fått et ufortjent rykte som stygg spiller. Han har tross alt kun fått et rødt kort gjennom hele karrieren sin. Han er nok ingen spiller som motspillere er glad for å møte, men fy så flott type å ha på sitt eget lag.

Personlig er jeg lei for at han ble solgt fra Blackburn, men han klarte dessverre ikke kjempe seg til plass på laget etter at han ble skadet ved slutten av forrige sesong. Uansett gratulerer med en flott spiller

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914