Liverpool FC
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 06 okt 10, 09:23
Endret: 06 okt 10, 18:08
Endret av: Per Egil
Jeg sitter og biter negler. Hicks og Gillett prøvde å kuppe styret i går for å få inn sine folk, og nå ser det i hvert fall ut til at styret har godkjent et bud fra New England Sports Venture. Så spørs det om Premier League godkjenner et salg uten at det har støtte av klubbens nåværende eiere.
Det kommer tydeligvis til å bli et bikkjeslagsmål fram mot skjebnedatoen 14. oktober.
---------------------------
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Klubbformann Martin Broughton forklarer litt om salget og veien videre.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg ble faktisk rørt av den. Filmen får veldig godt fram hvor mye klubben betyr for mennesker (og hva den moderne fotballen gjør med supporterne, men det er en annen diskusjon).
At den nye eieren er amerikaner er i første øyekast ikke noe positivt, men det virker som om Henry er interessert i skape et godt lag (ref Boston Red Sox) - ikke å peise på gjelda si til klubben.
Per Egil
Lagt til: 13 okt 10, 11:51
Endret: 13 okt 10, 11:58
Seier i dagens rettsak for Royal Bank of Scotland mot Hicks og Gillett. Det betyr at salget av klubben til NESV trolig kan gjennomføres som planlagt. En svært viktig seier.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Indeed. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Indeed. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Le !
5.21pm: Judge rules that anti-suit injunction wanted by RBS and other parties (board) against owner's action in Texas is granted. "This case has nothing to do with Texas."
http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/oct/14/liverpool-fc-sale-live-coverage
Gladnyhet oppi all møkka. Jamie Carragher har i dag signert en ny toårskontrakt.
Herlig , til å få frysninger av :o))
En gledens dag. Skål, kosmonauter.
Skål! Tror nesten jeg må feire denne med en øl.
Jeg leser at dere er kvitt Hillett og Gicks. Gratulerer, (Og det kommer fra en United-mann).
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Og inn med nye amerikanere... Jeg gleder meg til fortsettelsen
Per Egil
Lagt til: 04 nov 10, 23:46
Endret: 04 nov 10, 23:47
På Captain Fantastic's store dag passer det med denne.
Skal ikke si hva jeg føler for Torres nå!
Å hjælpe meg. For en oppreisning etter skuffelsen tidligere i dag.
Fikk disse meldingene på facebook:
Innskriften på statuen av John Lennon på flyplassen i Liverpool sier "Above us only sky". Noen luringer hadde nylig lagt til "and below us only West Ham".
Da Liverpool dominerte fotballverden hadde noen religiøse fanatikere skrevet utenfor Anfield "Jesus saved the world". Fansen svarte "but Kevin Keegan scored on the return"
Opprinnelig postet av hasse33
Innskriften på statuen av John Lennon på flyplassen i Liverpool sier "Above us only sky". Noen luringer hadde nylig lagt til "and below us only West Ham".
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
King Kenny tar over ut sesongen. En ny tidsalder er i gang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914