HAM-KAM
Det blir laget som kommer til¨å overraske i TL i år. Er klar over at mange her inne hater laget,men vær forsiktig med de gutta der. De har innstilling og en j... god trener som får ut det beste av hver mann uansett. Det virker faktisk som at Ringberg skal slite for en plass i år. Siste tilvekst fra Albania er visst en skikkelig farlig type. Regn ikke med 6 poeng fra HAM KAM. Dette som et lite forvarsel.
Vi har da alltid slitt mot ham (s) kam!
Ser ikke på kamma som enkle kamper nei,
så her må det kjempes for 6 poeng
HamKam er kjent for å alltid gi alt. Har ikke noe særlig i mot det laget, bortsett fra at de kjøpte marcus av oss.. hehe....
Uansett tror jeg VIF kommer til å gjøre det bra i år, på tross av at min hovedstadsfavoritt er FC Lyn Oslo.
Uansett tror jeg VIF kommer til å gjøre det bra i år, på tross av at min hovedstadsfavoritt er FC Lyn Oslo.
Opprinnelig postet av 1947modell
Det blir laget som kommer til¨å overraske i TL i år.
Håper da ikke det..., uansett selv om jeg hater kamma tror jeg da ikke det blir "lett match" for oss mot dem.... og det tror jeg ikke noen andre her gjør heller..
---------------------------
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914