Lsk-spillere ute i kulden
Ser at Dan Anton Johansen er plassert på sidelinja i LSK, kanskje det kunne vært en back for FFK?
---------------------------
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Nei takk til Dan Anton Johansen! Etter min mening en dårlig høyreback. Sliter med tempoet, og har utrolig dårlig posisjonering. Han er ikke mange nivå bedre enn Pål Andrè, hvertfall!
Vi trenger ingen venstrekanter, og Pål Strand begynner å bli for gammel.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Synes Mad Max taler klokt. 31 år er ikke for gammelt. Det er noe med at vi trenger en venstreback som er god nå, ikke en som vil bli god om noen år. Det har vi jo allerede.
Skal f.eks. Halvorsen en gang få slippe til - men ikke helt ennå - så bør vi ikke hente inn en 25-åring til plassen hans. Da heller en 31-åring som Halvorsen kan konkurrere ut om en to- tre år.
Har man sagt a,
har man sagt a.
Hvis vi først skal hente inn en middels spiller bør han i det minste være venstreback...
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Nei takk til Dan Anton Johansen! Etter min mening en dårlig høyreback. Sliter med tempoet, og har utrolig dårlig posisjonering. Han er ikke mange nivå bedre enn Pål Andrè, hvertfall!
Og det betyr at du syns han er noen nivåer men ikke mange bedre enn PAC???
-Bill Shankley-
Pål André er minst en klasse bedre enn Danton Johansen som har vært forferdelig for LSK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914